Gå til innhold

Hvordan er sjansene mine på slike jobber?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk en kronisk psykisk lidelse da jeg var 18 år, er akkurat blitt 30. Jeg har fullført studiekompetanse (voksenopplæring), men har ingen arbeidserfaring foruten 1 måneds sommerjobb da jeg var 17.

 

Jeg klarer meg bra akkurat nå og kan tenke meg å jobbe noen dager i uken.

 

Hvordan er sjansene mine på de "lette" jobbene som å sitte i kassa på Rimi og lignende? Er bekymret for at arbeidsgivere aldri gir noen med lang sykdomshistorie en sjanse. Hva tror dere?

 

Jeg setter veldig pris på hvis dere har noen tips og forslag til steder jeg kan prøve å søke eller lignende. Jeg kan jobbe med hva som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du går vel på nav nå og får penger. De kan skaffe deg en praksisplass/lønnstilskudd.

 

ja, jeg er ung ufør. Varig. Jeg var faktisk hos NAV i dag for å høre litt. Vet du nærmere hva du mener?

 

Hvordan er den fysiske formen? Tjener jo mye mer som feks lagermedarbeider.

 

 

Fysiske formen er god. Hos hvilke firmaer jobber man som lagerarbeider og er det "lett" å få en slik jobb?

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordan er den fysiske formen? Tjener jo mye mer som feks lagermedarbeider.

 

 

Fysiske formen er god. Hos hvilke firmaer jobber man som lagerarbeider og er det "lett" å få en slik jobb?

 

 

asko, nortura feks

 

og ja, men alderen din kan fort bli en faktor

 

 

tror du alderen min er en faktor i butikk og?

 

 

Ser ingen grunn til det nei

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke alderen din er noe problem for de fleste jobber, du er da bare 30. Hvis jeg var deg ville jeg ha gått gjennom et vikarbyrå først og spurt etter en midlertidig jobb hos dem. Det er som regel lett å få jobb gjennom slike byråer, men forvent ikke fast ansettelse! Men du får kanskje noen måneders trening slik at du får et inntrykk av hvordan det er ute i arbeidslivet. Masse lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...