Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Destiny


Anbefalte innlegg

Klarer aldri å forstå hva dette spillet prøver å være.

 

Du har loot

- Men veldig lite iforhold til RPG/MMO

 

Du har stats

- Men alle statsene som vi er vant med at øker fks dmg, health etc, brukes i Destiny bare til å senke cooldowns. Altså det føltes ikke viktig.

 

Hadde inntrykk av at det er massivt

- Det er ganske kort, og du besøker de samme områdene om og om igjen

 

Prøver å være et mmo

- Føler at dette prøver å være et mmo på mange måter, med butikker, en main city, men spiller du alene er spillet veldig tomt.

 

 

---

 

Eneste som ikke gjør at jeg legger dette på hylla er at om få dager kommer det første raidet, så det blir spennende, men må være ærlig og innrømme at jeg ble skufet

 

Jack of all trades, master of none.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg på månen, og der ble jeg faen meg skuffet igjen. "Månen" er bare jorden med litt annerledes grafikk. Hvorfor gadd de ikke gi oss fysikk der? Gravitasjonen på månen er svært liten i forhold til på jorden, så jeg burde ha klart å hoppe tre, fire ganger så høyt, bevege meg saktere og så videre. Men neida, er jo nøyaktig samme gravitasjon som på jorden. :( Tenk en match i Crucible på månen med månefysikk? Det hadde jo vært morsomt. I stedet er det: "Det er grå stein her, så du er på månen." FFS...

Lenke til kommentar

Har storkost meg med destiny siden tirsdag, både alene og med kjente og ukjente. Klokket inn ca 20 timer, og nærmer meg lvl 23. Destiny er et av de få spilla som virkelig har fått meg hekta! Storyen er kanskje ikke verdens beste, ei heller var halo trilogien om en bare spilte spilla. Men bungie kan det å skape vakre og interessante univers! Kontrollene er klokkerene, og pvp er fantastisk artig slik bare bungie kan!

Har bare lyst til å utforske og vite mer, noe en dessverre ikke får gjort så mye av.. Men bungie har lagt et godt grunnlag for noe som bare kan bli enda bedre. Bungie skrev selv i en oppdatering at det vil komme mer innhold i form av hyppigere events, raids (første kommer på tirsdag), flere pvp moduser og nye quest. Gleder meg som en unge til å oppleve mer av destiny! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...