Gå til innhold

Seagate Barracuda?


siimen

Anbefalte innlegg

Vel, Seagate er rett og slett dårlig. Min havarerte nå, 3 terra med kun 15 tusen timer.

Hvordan er garanti på harddisker egentlig? Vits og sende den inn til komplett? Vet den er cirka 2.5 år gammel.

Maskinen din står på hele døgnet?

Produsenten har 2 år garanti på Barracuda. Komplett har 5 års reklamasjon. Meld den som defekt. Jeg fikk nylig byttet en 4 år gammel 2TB. Denne stod i raid5 med 3 andre disker. Det var den første av totalt 8 Barracuda 2TB som har tatt kvelden. Det har blitt kjørt daglig parity check, så jeg går godt god for denne disken. Jeg prøvde tidligere WD Black, men disse failet i et sett, med 4 krasj innen 2 måneder. Min 13 år gamle maskin har en WD som snurrer og går enda. Noe fungerer til det ene og noe fungerer til det andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører seff 24/7. Tror jeg må prøve den i en annen maskin også, men ser ikke annen løsning enn at den har gått til skogen. Maskinen har vært kjempe kjempe treg de siste ukene med masse blåskjermer, heng og dårlig ytelse. Koblet fra disken og maskina ble som ny, den hadde også forsvunnet fra windows selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...