Gå til innhold

Slik er iPhone 6 sammenlignet med konkurrentene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er merkelig at Apple ikke har beholdt 5/5s-størrelsen på den minste modellen. God byggekvalitet i metall og glass, samt dongeribuksevennlig størrelse har i det minste vært gode argumenter for undertegnede.

 

6700,- for den minste modellen (som jeg i tillegg synes er for stor) med mer enn 16 gigabyte minne er rett og slett såpass dyrt at jeg tror mange vil tenke seg om. Jeg vil i det minste gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg får vel høre det fra alle Androidgutta nå, men jeg synes at du tar opp et godt poeng. Jeg vil nemlig ha så liten og lett mobil som mulig med mest mulig funksjoner, og da er faktisk 5S bedre i mine øyne enn iPhone 6. Den er mer lommevennlig og lettere. Og ytelsesforskjellen er nok ikke så stor at det er verdt det. iPhone 6 plus blir bare meningsløst stor og tung for meg. Akkurat som de fleste toppmodellene med Android.

 

Men den nye Samsung Galaxy Alpha med sine 115 g virker litt mer spennende.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Morsomt at det alltid er en Androidbruker som alltid er den mest aggressive, mens de som har iPhone virker å være mer nøytrale i sånne diskusjoner. Jeg vet ikke med dere, men det sier meg at det er litt misunnelse ute og går, men ikke vet jeg.

Det er forskjell på misunnelse og å være kritisk til noe på en god måte.

 

Just sayin.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...