Gå til innhold

Hvorfor har ikke vi dårligerestilte menn et sterkere brødreskap?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Forresten, om det er noen som har lyst å prøve å starte noe slikt for dårligerestilte menn, si gjerne i fra :) Jeg er med. PM meg.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

 

 

Dårligerestilte menn, nemlig de som ikke har utdanning, er ensomme og alene, familieløse, har lav lønn og har generelt sett lav sosial status.

 

Derfor.

 

 

? Så om du er dårligerestilt så kan du ikke skapet et viss bånd mellom de ulike i samme situasjon?

 

 

Man kan, selvsagt, men om man allerede ikke har venner eller familie, har lav utdanning og lav lønn så er det vel ikke veldig sannsynlig at man er en kløpper på nettverking eller har resurser til å få det til.

 

Eneste jeg tenker på når jeg ser for meg broderskap mellom det du kaller tapere er sliterne og NAV-erne som sitter nede på den lokale tippesjappa og diskuterer hest og odds-en. Etterpå tar de taxi ned til handlesenteret for å ta kaffe og lunsj på kafeen på handlesenteret hvor man med likestilte klager over det partiet som til en hver tid har makten eller den politikeren som har dummet seg ut sist og klager over at de har dårlig råd.

 

(Hilsen en som jobber i et lavlønnsyrke uten status, men som klarer seg helt fint.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten, om det er noen som har lyst å prøve å starte noe slikt for dårligerestilte menn, si gjerne i fra :) Jeg er med. PM meg.

Kan dårligerestilte menn med kone og barn være med?

 

Eventuelt, kan dårligerestilte menn med dame (ugift) og barn være med?

 

Kan dårligerestilte homofile menn være med?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...