Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

klarer ikke å komme under sex(mann)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Prøv å la vær å tenk at du har sex fordi du skal komme. Det er ikke derfor - at du må "krysse" av "checklist "på veien. Kle av - check. Våt - check. Kysse hals - check. Bite nipler - check. Slikk-check og nå kan jeg starte så jeg kommer. Dette er heeeelt feil spør du meg.

 

Det er ikke en "liste" som skal gjøres ferdig men det er hele "opplevelsen" som skal nytes. Ikke tenk "må gjøre ditt og må gjøre datt for å komme til Y for at X skal skje" men heller "åhhh de leppene må bare kysses og de brystene kan jeg kjærtegne til sola står opp og den magen skal beføles " osv. Jeg har heller ikke kommet alle gangene jeg har sex men det er heller aldri vært målet de gangene. Eller, 1 av gangene så orket ikke hun noe mer og var visstnok utslitt etter 1 time. Ikke 1 time med inn og ut men fra vi la oss i senga til jeg kikket på klokka når hun ikke orket mer. (ja - jeg ser på klokka hver gang).

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem. Jeg runker for hardt og har prøvd å slutte med det med det resultat at jeg ikke kan komme. Ellers har jeg dårlig følsomhet i penis. Mitt tips er å ta det til lege og videre til urolog om de ikke har en løsning. Om alt feiler så er det vel kanskje slik at noen synes kanskje sex ikke er noe da?

Lenke til kommentar

 

hun jeg hadde sex med i går var uten tvil den fineste jeg har hatt sex med. og hun var ganske flink i sengen og, men alikavell så klarte jeg ikke å komme.

 

ble så stresset at jeg ble slapp..

 

skjønner jo at dette mest sansynligvis er presentasjonsangst, men hvordan blir man kvitt noe sånt? "prøv å ikke tenk på det, så går det bra"

men det er helt umulig å ikke tenke på det.

 

har ikke fast partner så blir litt rart å snakke om det med hun..

 

er det noen andre her som har eller har hatt samme problemet?

 

Anonymous poster hash: 6ce4e...f5f

 

kan love deg jeg har hatt det problemet...

For meg hjelper det å "ta kontrollen" i senga...

Hvis dama begynner å skulle ta initiativ, dominere meg, mister jeg ereksjon ofte har jeg funnet ut (så lenge jeg ikke er trygg på dama, sånn som i starten)...

Men hvis jeg sier til hun at "kan du ikke ta på meg ett visst sted" eller slike ting, så går det greit... enklere hvis det er MITT initiativ...

For min del, er sånne "dominerende" erfarne damer ikke noe turn on hvis de prøver å ta helt kontroll i senga... Synes av en eller annen grunn at det ikke er så sjarmerende at en "fremmed" dame bare skal kaste seg oppå meg med hele sin tyngde og sitte å ri meg... Av en eller annen grunn så er ikke det så sexy. Å liksom få 60-70 kg med kvinnfolk-flesk over midjen og de edlere deler, også forventer hun liksom at kukken bare skal sprette opp, når man er mer opptatt av at det gjør vondt og ting ligger i klem...

Er faen ikke alle damer som er like flinke i senga heller!! TS: du skal ikke tenke at alt er din skyld!

Blir enklere når man er kjent...

Når det er sagt, så er prestasjonsangst ett problem for oss menn som "tenker for mye"...

De gutta som bare knuller i vei uten å tenke har det enklere sånn.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...