Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at Komplett har endret fra "bekreftet 5 Oktober" til "ubekreftet 12 Oktober"

Dette er litt sleipt.. Spørs om jeg ikke bestiller den en annen plass.

Skrevet (endret)

Jeg beholder den uansett så kan jo bare være, som sagt over, at første beholdning er bestilt alt, og dermed utsolgt, slik at neste ladning ligger som den ubekreftede.

Endret av Slai
Skrevet (endret)

Jeg har iallefall blitt forklart dette av komplett tidligere.

Lager/leverings status viser tilgjenglighet på varer som "kan"bestilles til bekreftet/ubekreftet tid og derfor blir endret når n bestilt batch blir "tom" eller "bortbestilt". Går da fra bekreftet (utsolgt) batch til en ny de har lagt til bestilling hos produsent/leverandør (som de da ikke kan vise offisiell bekreftet leveransedato. på enda).

Endret av syar2003
Skrevet

Klarer meg med note 3 og, men vil jo ikke det. Thats why we pay the big bucks =p .

Du må roe deg kraftig ned!

Blir fornærmet der jeg sitter!

Mistet min Note 3 i Spania (frastjålet) for 3 uker siden. Har levd med en Apple 4 og kommer ikke overens med verken iOS eller 3,5"-eren.

Jeg hadde jammen meg klart meg med Note 3-en min nå. Savner den hver dag :/ Hvordan stille seg i sympati-køen for Note4? :o

Skrevet

Hehehe, also why I don't go to Spain ;) .

Sympatikø; www.komplett.no og søke opp note 4 og bestille. Lite sympati, men muligens kø? Femti prosent er ikke ille?

Skrevet (endret)

Først egen gjør på en Galaxy er å skru animasjonene til 0.5 (alle de tre) og slå av at double tap på homekeypress åpner s voice.

Sååååå mye bedre. Gjort det til kunder i butikken og de jeg jobber med.

Endret av Slai
Skrevet (endret)

Gå i s voice appen, settings, fjern haken ved "double press home key to launch" eller hva det enn heter.

Da blir homekey kjappere for den venter ikke på å registrere det andre trykket i tilfelle du ønsket launche s voice.

Endret av Slai
Skrevet

Blir gal av note3-tregheten.

Trykker på noe foel og vil ut osv så føles de 1-2 sek som minutter.

Har du gjort dette her eller

jeg som snakker lolz

Haha, note 2 ehm nei 3.

Gjorde dette da du la ut guiden, må ha skjedd mye rart i mellomtiden for alt var på igjen nå^^

Takk

Skrevet

Dette med komplett og lansering/leveringsdato har jeg nevnt rundt forbi flere ganger! Jeg tror bestemt de setter en OPTIMISTISK leveringsdato på spennende/populære varer for at folk skal forhåndsbestille fra dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...