Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan menn være sjenerte for å si hva de egentlig føler?


Anbefalte innlegg

Jeg har kontakt med en fyr som jeg har datet i over 4 uker. I begynnelsen var han veldig flink til å si at han var forelsket osv. Jeg sa det samme i retur. Nå har jeg sagt det en del ganger etter at vi har møtt hveandre. Men han sier bare i retur: Du er fantastisk. Du er pen osv. Nå er jeg redd å si at jeg er forelsket, og redd for å si at jeg ønsker å være kjæresten hans. For hvis han ville være kjæresten min, så skulle jo jeg ha trodd at han ville sagt det?

 

Han kysser meg på en dypt og lidenskapelig måte. Regner ikke med at han ville gjort det hvis han ikke har de rette følelser for meg.

 

Kan menn være sjenert, og ha vanskeligheter hvis de får følelser for en dame?

Jeg tenker at han kan slite med følelser, på lik linje som meg. Vet ikke.



Anonymous poster hash: a1030...72f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes er spesielt å stadig vekk skulle si til en person at man er forelsket i vedkommende. Jeg synes egentlig at det er rart å si det i det hele tatt, med mindre det hadde blitt et tema og man bare ville bekrefte det.

Trådstarter: Så han kan være forelsket i meg fortsatt selv om han ikke skriver det hele tiden. Han sender meg hjerter da ;). Jeg er kjempeforelsket i han!. Det er som om jeg har truffet mannen jeg har ventet på i hele mitt liv!

 

Men jeg føler at en mann kysser lidenskapelig kun hvis de virkelig liker damen. Og han kysser meg på en måte som jeg føler virker veldig lidenskapelig ut. Og dette i seg selv sier vel mye om at han er tiltrukket ihvertfall, men jeg håper at han føler det rette for meg.

 

Han har ikke sagt at han vil være sammen med meg, men jeg håper at han vil. Jeg konsentrerer meg kun om han inntil jeg vet at han ikke vil.

 

Men kanskje menn er forsiktig med sine følelser de også..

 

Anonymous poster hash: a1030...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At han kysser deg lidenskapelig og sier du er fantastisk osv sier jo alt. :)

Det gjør han. Jeg har kun opplevd at de som kysser meg lidenskapelig kommer tilslutt å sier at de er virkelig forelsket i meg, så derfor vil jeg tro at denne mannen er det også. Men denne mannen er den mannen jeg har følt for selv. Jeg føler at det er deilig å kysse han, mens de andre så følte jeg det på den måten og måtte tilslutt avbryte kyssingen. Men med denne mannen kan jeg kysse , kysse ... helt til det uendelige.. Og han kysser og kysser, og vil ikke gi seg han heller. Så det må vel fortelle litt?

 

Anonymous poster hash: a1030...72f

Lenke til kommentar

 

At han kysser deg lidenskapelig og sier du er fantastisk osv sier jo alt. :)

Det gjør han. Jeg har kun opplevd at de som kysser meg lidenskapelig kommer tilslutt å sier at de er virkelig forelsket i meg, så derfor vil jeg tro at denne mannen er det også. Men denne mannen er den mannen jeg har følt for selv. Jeg føler at det er deilig å kysse han, mens de andre så følte jeg det på den måten og måtte tilslutt avbryte kyssingen. Men med denne mannen kan jeg kysse , kysse ... helt til det uendelige.. Og han kysser og kysser, og vil ikke gi seg han heller. Så det må vel fortelle litt?

 

Anonymous poster hash: a1030...72f

 

Hvis du leser det du skriver selv, har du egentlig svaret på det du lurer på :)

 

Du har ikke villet kysse tidligere dater sånn fordi du ikke har hatt de rette følelsene.

Du har de følelsene for han, og vil derfor kysse.

Han kysser og kysser og kysser og vil ikke stoppe å kysse deg, ergo har han nok de følelsene for deg.

You see?

 

Veldig rart formulert innlegg, men det får være, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...