Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan noen si at det blir bedre for hver dag som går?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tid leger alle sår, så selv om det føles helt sykt håpløst akkurat nå.. er det ikke sikkert at du føler det likedan om et halvårs tid. :)

 

Noen ganger går det rett og slett ikke slik som man ønsker, selv om alt annet er på plass. Slik er livet.

Ja, det er helt sant. Må bare prøve å smøre meg inn med tålmodighet og satse på at jeg klarer å glemme han etterhvert. Har tvunget meg selv til å treffe andre gutter, og har gjort det - men det føles feil. Når man i tillegg har i bakhodet at kontakten vil gjenopptas på et senere tidspunkt, gjør det også ekstra vanskelig å komme seg videre; "kanskje det er håp likevel"… Herregud, dette er bare tragisk

Lenke til kommentar

Det høres ut som han er viktig for deg og da er det ikke umulig å gjøre noe med det, som jeg sa i den andre tråden din. Jeg ser virkelig ikke hvorfor du ikke forsøker en gang. Det er selvsagt ikke enkelt, men er det ikke likevel lettere enn å vente i mange år og ha det vondt i mellomtida? Hvis ikke, har du i det minste forsøkt og det er bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på noe du ikke har gjort.

Lenke til kommentar

Det høres ut som han er viktig for deg og da er det ikke umulig å gjøre noe med det, som jeg sa i den andre tråden din. Jeg ser virkelig ikke hvorfor du ikke forsøker en gang. Det er selvsagt ikke enkelt, men er det ikke likevel lettere enn å vente i mange år og ha det vondt i mellomtida? Hvis ikke, har du i det minste forsøkt og det er bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på noe du ikke har gjort.

Prøver på hva? Har aldri følt det slik før. Jeg er så sårbar nå. Vet ikke hvordan jeg skal reagere en gang. Har veldig lyst til å glemme han, for det hadde gjort alt så mye enklere. Dessuten kommer jeg nå til å treffe han om noen få uker, så blir ekstra vanskelig. Vet ikke helt hva jeg bør gjøre. Er litt godt å få skrevet det ned også. :)

Lenke til kommentar

Kjærlighetssorg er utrolig vondt!

Skikkelig, skikkelig vondt, men det varer ikke evig.

 

Så ja, det vil bli bedre, selv om det ikke føles sånn i det hele tatt når man er midt oppi det.

Jeg kan vel ikke si at jeg har sorg, heller en nesten-uutholdelig unødvendig fortvilelse jeg skulle vært foruten - for han har jo ikke avvist meg, bare at situasjonen pr. i dag tilsier at det gjør det vanskelig å ta det hele videre til "neste steg"… Men jo, all usikkerheten rundt det hele er faktisk litt jævlig. Føler meg sinnsykt patetisk. Jeg mener, hallo liksom, vi har jo kun truffet hverandre noen få ganger. Han er vel ikke i nærheten av der jeg er, eller har tenkt tanken en gang. Latterlig

Lenke til kommentar

 

Kjærlighetssorg er utrolig vondt!

Skikkelig, skikkelig vondt, men det varer ikke evig.

 

Så ja, det vil bli bedre, selv om det ikke føles sånn i det hele tatt når man er midt oppi det.

Jeg kan vel ikke si at jeg har sorg, heller en nesten-uutholdelig unødvendig fortvilelse jeg skulle vært foruten - for han har jo ikke avvist meg, bare at situasjonen pr. i dag tilsier at det gjør det vanskelig å ta det hele videre til "neste steg"… Men jo, all usikkerheten rundt det hele er faktisk litt jævlig. Føler meg sinnsykt patetisk. Jeg mener, hallo liksom, vi har jo kun truffet hverandre noen få ganger. Han er vel ikke i nærheten av der jeg er, eller har tenkt tanken en gang. Latterlig

 

Du styrer ikke følelsene dine, og jeg synes ikke du skal føle deg patetisk.

Følelser er vanskelige greier, hehe.

Lenke til kommentar

 

Kjærlighetssorg er utrolig vondt!

Skikkelig, skikkelig vondt, men det varer ikke evig.

 

Så ja, det vil bli bedre, selv om det ikke føles sånn i det hele tatt når man er midt oppi det.

Jeg kan vel ikke si at jeg har sorg, heller en nesten-uutholdelig unødvendig fortvilelse jeg skulle vært foruten - for han har jo ikke avvist meg, bare at situasjonen pr. i dag tilsier at det gjør det vanskelig å ta det hele videre til "neste steg"… Men jo, all usikkerheten rundt det hele er faktisk litt jævlig. Føler meg sinnsykt patetisk. Jeg mener, hallo liksom, vi har jo kun truffet hverandre noen få ganger. Han er vel ikke i nærheten av der jeg er, eller har tenkt tanken en gang. Latterlig

 

 

Det verste med sånne situasjoner egentlig håp. Så lenge du sitter med håpet så vil ikke det bli bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og noe annet som kan bli det verste, er at man oppretter en tråd om egen "tragedie", og så besøker man den hver bidige dag, kanskje flere ganger på dagen, og dermed holder man sitt eget sår åpent ..

Lenke til kommentar

Sendte han melding i går, etterfulgt av enda en melding fordi jeg ikke fikk svar. (Han er litt treg noen ganger, men likevel…) og enda en i dag hvor jeg fortalte at jeg skulle bli en stund til. DA fikk jeg svar. Det synes jeg var litt teit - og jeg vet ikke om jeg vil møte han, for å være helt ærlig. Har lyst, men vet ikke om det er så lurt.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo bare positive signaler, så da er det bare å kjøre på, og husk å ta med sårsalve og plaster, unge Angeliqa .. :roll:

Ja, sårsavle & plaster var en veldig god idé. Det er ikke så positivt at man nærmest må "mase" seg til et svar, da. På en annen side virker han jo ivrig når han først klarer å svare.

Endret av Angeliqa
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Ja, det er jo bare positive signaler, så da er det bare å kjøre på, og husk å ta med sårsalve og plaster, unge Angeliqa .. :roll:

Ja, sårsavle & plaster var en veldig god idé. Det er ikke så positivt at man nærmest må "mase" seg til et svar, da. På en annen side virker han jo ivrig når han først klarer å svare.

 

 

Ja, når han først tar tak, så tar han tak ;) Det er som å dra på fisketur, man slenger ut agnet, og av og til kan det virke som dævelfisken bare kødder med en, så da snur man ræva til både fisken og vannet, labber opp til teltet og finner frem kaffekoppen, og da kan du være sikker på at torskedævelhuene går amok rundt den herreløse fiskestangen med halvtamt åte

 

sånn gå nu dagan .. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...