sevs Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 (endret) Hei. Vil boote fra et minnekort (SD) som det ligger Tails (en Linux-distro) på. Dette kommer ikke opp i BIOSen på min Lenovo T440. Jeg vil ikke bruke ekstern minnekortleser i bruk, men jeg skal ha en tilgjengelig til feilsøking (om noen av dem vil fungere). Trenger råd.Edit: Den eneste minnekortleseren jeg har som fungerer er den innebyggede i Lenovoen. Kanskje bruke Grub eller noe? Hvordan gjør jeg det? Endret 26. august 2014 av sevs
sevs Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 (endret) SD-kortet kommer ikke opp i lista. Endret 26. august 2014 av sevs
tingo Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Og da har du prøvd med et SD-kort i leseren før du rebooter maskina?
sevs Skrevet 28. august 2014 Forfatter Skrevet 28. august 2014 Selvfølgelig. Den eneste minnekortleseren jeg har som fungerer er den innebyggede i Lenovoen, og jeg må jo ha brukt den for å installere isoen til minnekortet.
Flimzes Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Lenovo støtter ikke boot fra den innebygde sd-kort leseren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå