Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase og litt Worklog: VW Golf R


Hansien

Anbefalte innlegg

_MG_2765.jpg

Volkswagen Golf R

 

Siden et par venner har hintet frem til at de kunne tenkt seg en plass å lese litt om bilen etterhvert som den endrer seg og jeg tror at det er en og annen som og har glede av det her inne så hiver jeg en tråd inn her!

  • Motor
  • Holde i live.
  • Interiør
  • Bytte til led-pærer
  • Eksteriør
  • Foliere bilen grønn.
  • Sorte emblem.
  • Understell
  • Nye felger
  • Forklaringsliste
  • Grønt - Ferdig
  • Oransje - Påbegynt
  • Rødt - ikke startet med enda
Ikke gjort stort annet til nå enn å bestilt folie, litt deler og tatt en skikkelig vask av bilen.

_MG_2772.jpg

Endret av Hansien
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

De som ikke har fulgt med i Bilkafeen har vel ikke fått med seg at bilen nå er grønn:
IMG_20140919_102721.jpg

 

Et par bilder sammen med Runar's matt røde Alfa! :D
_MG_2907.jpg

_MG_2892.jpg

_MG_2864.jpg

Ellers fikk jeg byttet emblemet bak i dag. Foran må jeg vist skaffe en dremel og kappe løs da dette er plastsveiset på innsiden.

Før:
IMG_2957.JPG

Etter:
IMG_2958.JPG

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

_MG_0013.png
(Bildet fra gårdagen, legger det inn hit slik at det er flere bilder å kose seg med i denne tråden)

Fikk nytt objektiv til kameraet mitt i dag, og måtte ut å teste det litt. Et av bildene av bilen jeg ble litt fornøyd med. I tillegg ser dere at jeg har fått sort emblem i front! :D

Ser selvfølgelig det selv at jeg er nødt til å ordne meg en lyskilde eller to om jeg skal fortsette å ta bilder etter mørkets frembrudd så man får frem bilen mer._MG_0035.png

Takker for kommentarene gutter! :D

 

Bare å melde seg inn i VACN-klubben nå! :D Gratis me fet bil! :D

Alt medlem der, men har ikke gjort stort ut av meg inne der enda.

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde nok funnet meg fortere til rette i denne bilen her om det hadde vært med manuell. Føler fraværet av clutch begrenser hvor langt jeg kan dra det når jeg er ute å leker. Men det kan jo og være en god ting i det lange løp. :)

Ellers er jeg nødt til å få programmert om bilen så jeg slår av alt når jeg slår av antispin og det. Slik det er nå er fortsatt antiskrensen på.

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok funnet meg fortere til rette i denne bilen her om det hadde vært med manuell. Føler fraværet av clutch begrenser hvor langt jeg kan dra det når jeg er ute å leker. Men det kan jo og være en god ting i det lange løp. :)

Ellers er jeg nødt til å få programmert om bilen så jeg slår av alt når jeg slår av antispin og det. Slik det er nå er fortsatt antiskrensen på.

Har du forsøkt å holde slå av ESP og så holde inne ESP knappen i 5-8 sekunder for å slå av ASR? Sånn fungerer det ihvertfall på 2009 Audi A4 quattro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...