Gå til innhold

Venstresiden eier ikke skam


Anbefalte innlegg

 

Igjen ser vi terroristen som nå liksom kaller seg forsker synser i vei sammen med et muslimsk kvinne menneske om FrP.

 

Det kan være på sin plass å påpeke at denne "terroristen" faktisk er en forsker. Og endog har tatt doktorgraden på emnet "SOCIAL DEVELOPMENT AND POLITICAL PROGRESS IN TWO TRADITIONS. A Conceptual and Comparative Analysis of Western and Arab-Islamic Ideas of Social and Political Change and Improvement."

 

At du ikke liker hans meninger betyr ikke at han ikke har forsket.

 

Geir :)

 

Mye rart man kan kalle seg i disse dager. Ja jeg kjenner til Gule og hans «forskning».

 

Ved å sette dem under kontroll i leire (fengsel) Frata dem menneskerettigheter enkelt og greit. Ingen av våre nærmeste ville reagert om vi tok tak i ekstremister, både fra høyresiden og islamister.

 

Du vil at staten skal ta fra folk friheten og deres menneskerettigheter på grunn av deres meninger?

 

Geir :)

 

Ja i enkelte tilfeller som kan være til fare for rikets sikkerhet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Mye rart man kan kalle seg i disse dager. Ja jeg kjenner til Gule og hans «forskning».

 

 

Da vil jeg du skal oppsummere din viten om den, og begrunne hvorfor den fortjener anførselstegn. Har han ikke forsket, mener du?

 

Geir :)

 

Ser ingen verdi i debatt om å oppsummere noe som helst av Gule. Linken og hans oppgulp sier det meste om denne fyren. Du må gjerne tro på han som forsker. Jeg tror mer på han som en tidligere terrorist som elsker og skape et hat bilde av alt han selv ikke liker av politiske utspill. En populist på venstresiden som disiplene tilber.

Lenke til kommentar

 

 

Ved å sette dem under kontroll i leire (fengsel) Frata dem menneskerettigheter enkelt og greit. Ingen av våre nærmeste ville reagert om vi tok tak i ekstremister, både fra høyresiden og islamister.

 

Du vil at staten skal ta fra folk friheten og deres menneskerettigheter på grunn av deres meninger?

 

Geir :)

 

Ja i enkelte tilfeller som kan være til fare for rikets sikkerhet.

 

 

Og hvem skal definere "rikets sikkerhet"? De samme som utnevnte Lars Gule til forsker, eller de som kaller ham terrorist?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Det er vanskelig og forstå hva du skriver. Men jeg regner med at du støtter de ekstremes rettigheter.

 

 

 

Når du slutter å innbille deg hva jeg er, og åpner opp for alt av meninger, så blir det tydeligere hva jeg mener å si. Jeg støtter ingen som sier at de vet, spesielt når det handler om politikk og religioner, som igjen er "sak samme"

 

politikk er religion uten etikk og moral, mens religion er politikk med etikk og moral - jeg liker ingen av delene hvis de sier de vet

Lenke til kommentar

Ser ingen verdi i debatt om å oppsummere noe som helst av Gule. Linken og hans oppgulp sier det meste om denne fyren. Du må gjerne tro på han som forsker. Jeg tror mer på han som en tidligere terrorist som elsker og skape et hat bilde av alt han selv ikke liker av politiske utspill. En populist på venstresiden som disiplene tilber.

 

Fair nok. Vil du ikke begrunne dine påstander så får de stå som udokumentert.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ved å sette dem under kontroll i leire (fengsel) Frata dem menneskerettigheter enkelt og greit. Ingen av våre nærmeste ville reagert om vi tok tak i ekstremister, både fra høyresiden og islamister.

 

Du vil at staten skal ta fra folk friheten og deres menneskerettigheter på grunn av deres meninger?

 

Geir :)

 

Ja i enkelte tilfeller som kan være til fare for rikets sikkerhet.

 

 

Og hvem skal definere "rikets sikkerhet"? De samme som utnevnte Lars Gule til forsker, eller de som kaller ham terrorist?

 

Geir :)

 

Ikke spør så dumt Geir. Det kler deg dårlig.

 

Ser ingen verdi i debatt om å oppsummere noe som helst av Gule. Linken og hans oppgulp sier det meste om denne fyren. Du må gjerne tro på han som forsker. Jeg tror mer på han som en tidligere terrorist som elsker og skape et hat bilde av alt han selv ikke liker av politiske utspill. En populist på venstresiden som disiplene tilber.

 

Fair nok. Vil du ikke begrunne dine påstander så får de stå som udokumentert.

 

Geir :)

 

De fleste oppegående mennesker ser og forstår hva jeg mener. Om du er blant dem, det får du selv avgjøre.

Lenke til kommentar

Ikke spør så dumt Geir. Det kler deg dårlig.

De fleste oppegående mennesker ser og forstår hva jeg mener. Om du er blant dem, det får du selv avgjøre.

 

 

Og da var vi der igjen i nok en tråd. Gi motparten bevisebyrden for dine påstander, og si at "oppgående mennesker forstår meg".

 

Vel, om det behøves så tar jeg sjansen på å ikke tilhøre din gruppe "oppegående". Jeg er ikke her for å bli geniforklart av mine meningsmotstandere.

 

Så jeg spør igjen:

 

Hvem skal definere "rikets sikkerhet"? De samme som utnevnte Lars Gule til forsker, eller de som kaller ham terrorist? Og hvorfor er det et dumt spørsmål?

 

Og har du noen begrunnelse for at Gule ikke kan kalles forsker, eller har du det ikke? Hva er det "de fleste oppgående mennesker" ser og forstår?

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Ikke spør så dumt Geir. Det kler deg dårlig.

De fleste oppegående mennesker ser og forstår hva jeg mener. Om du er blant dem, det får du selv avgjøre.

 

 

Og da var vi der igjen i nok en tråd. Gi motparten bevisebyrden for dine påstander, og si at "oppgående mennesker forstår meg".

 

Vel, om det behøves så tar jeg sjansen på å ikke tilhøre din gruppe "oppegående". Jeg er ikke her for å bli geniforklart av mine meningsmotstandere.

 

Så jeg spør igjen:

 

Hvem skal definere "rikets sikkerhet"? De samme som utnevnte Lars Gule til forsker, eller de som kaller ham terrorist? Og hvorfor er det et dumt spørsmål?

 

Og har du noen begrunnelse for at Gule ikke kan kalles forsker, eller har du det ikke? Hva er det "de fleste oppgående mennesker" ser og forstår?

 

Geir :)

 

Din kverulering har jeg begynt og kjenne igjen Geir.

Mange kaller seg forskere og mye annet. Gule er en lite troverdig «forsker» det bevises når han her igjen forsøker å legge skyld på FrP, som faktisk denne tråd handler om. Mulig du Geir heller kan si noe om hva du mener om slikt. Istedenfor å henge deg opp i hva jeg mener om Gule og hans såkalte forskning.

Lenke til kommentar

Det kan således tillegges at dagens høyskoler og universiteter er gjennomsyret av kulturmarxistisk, normkritisk og venstreliberal tankegang som er til forveksling likt det vi kjenner som kommunisme. Rart, hva?!

 

Der går i så måte Gule først i toget som et godt eksempel.

 

Venner, ikke ta disse rottene seriøst. De vet de er på vei til å miste sitt jerngrep. Derfor denne desperasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke så rart. Akademika har alltid (etter at de slapp ut av kirkens klamme grep) vært venstreliberale. Det er en trend som går igjen i alle verdensdeler. Man kan spørre hvorfor reaksjonære ideer har så liten gjennomslagskraft i de kretser, men slik er det. Unntaket er selvsagt land hvor kirken fortsatt dikterer, spesielt i islamistiske land.

 

Det behøver ikke være typisk for resten av befolkningen, den er ofte mer konservativ. (Høyre-konservativ eller sosialistisk konservativ, det er ikke så viktig.)

 

Dette var forøvrig Hagens geniale oppdagelse: Et liberalt part i kan aldri bli stort. FrP måtte bli det nye arbeiderpartiet, og fri til de lavere klasser med enkel og besnærende retorikk. Fortell de som nesten ikke har noe at de kan miste det lille de har, så finner det klangbunn hos dem.

 

Nå er det ingenting som tyder på at Roberts "rotter" er desperate. Gules markeringsbehov er i så måte utypisk.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange kaller seg forskere og mye annet. Gule er en lite troverdig «forsker» det bevises når han her igjen forsøker å legge skyld på FrP, som faktisk denne tråd handler om. Mulig du Geir heller kan si noe om hva du mener om slikt.

 

Om hans konklusjoner er troverdig overlater jeg til den enkelte å vurdere. En forsker behøver ikke ha rett, det er nok at han har forsket på emnet, og begrunner sine teorier. Nå er ikke pressen så opptatt av disse begrunnelsene, så de får sjelden spalteplass i tabloide oppslag.

 

På den annen side: Jeg får inntrykk av du mener at det å be om begrunnelser er kverulering, så da behøver kanskje ikke Gule begrunne sine påstander heller...

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For de som måtte være interessert, og siden Godteministeren har spurt:

 

1. Jeg synes islamisme er en grotesk idé og en absolutt uting, uten formildende omstendigheter. Spesielt at folk i det rike og liberale vesten støtter opp om det. (Fattige mennesker i krigsrammede land ser kanskje anderledes på det. Trist men forståelig.)

 

2. Jeg mener ikke at FrP har skylden for ekstrem islamisme. Den kommer åpenbart utenfra. Jeg mener at FrP har mye tanketom innvandringskritikk på samvittigheten, og konseptet "snikislamisering" er en av disse. Men de skal ikke ha skylden for at Ubaydullah og co er gått fra forstanden. (Ikke bokstavelig ment, dette, det er en plan bak islamismen.)

 

3. Om folk vil tro på eller høre på Gule får være deres eget valg. Jeg har så godt som ingenting til felles med ham, bortsett fra at vi begge er humanetikere. Men jeg har jo fint lite til felles med innvandringsmotstanderne heller.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner om mitt dumme spørsmål:

 

Hvem skal definere "rikets sikkerhet" (og dermed hvem som skal fratas frihet og menneskerettigheter)? De samme som utnevnte Lars Gule til forsker, eller de som kaller ham terrorist?

 

Skal det avhenge av om det er SV eller FrP som sitter som minstemann i regjeringen? Hvordan sikrer du at det er Ubaydullah og ikke Hrodebert som blir buret inne i leiren din?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Han burde vite at ekstrem islam ville vært stoppet for mange år siden om man hadde hørt på FrP. Hagen advarte mot dette for 15-20 år siden.

 

Det er bare misvisende tull, av den enkle grunn at Carl I. Hagen & Frp først og fremst har en anti-innvandring agenda, der fokusering på islam først og fremst misbrukes for å produsere et generaliserende, stereotypt bilde av absolutt alle muslimer i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Mange kaller seg forskere og mye annet. Gule er en lite troverdig «forsker» det bevises når han her igjen forsøker å legge skyld på FrP, som faktisk denne tråd handler om.

 

Hadde han vært en ekte forsker hvis konklusjonen hans hadde vært at AP har all skyld for problemet?

Lenke til kommentar

Tar en virkelig fortsatt Lars Gule på alvor!? Hjelpe oss alle.

Enkelte venstrevridde tullinger gjør nok det er jeg redd.

 

 

 

Mange kaller seg forskere og mye annet. Gule er en lite troverdig «forsker» det bevises når han her igjen forsøker å legge skyld på FrP, som faktisk denne tråd handler om.

 

Hadde han vært en ekte forsker hvis konklusjonen hans hadde vært at AP har all skyld for problemet?

 

Hva tror du selv?

Lenke til kommentar

 

Han burde vite at ekstrem islam ville vært stoppet for mange år siden om man hadde hørt på FrP. Hagen advarte mot dette for 15-20 år siden.

 

Det er bare misvisende tull, av den enkle grunn at Carl I. Hagen & Frp først og fremst har en anti-innvandring agenda, der fokusering på islam først og fremst misbrukes for å produsere et generaliserende, stereotypt bilde av absolutt alle muslimer i Norge.

 

Hvor har du det i fra at FrP er anti innvandring. Før du piper, sett deg litt inn i politikken til FrP. Så kan vi prates da. Ikke forhold deg til hva grinete jentunger i SV hyler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...