Gå til innhold

LG G3 kan få sprekker rundt mikrofonen


Anbefalte innlegg

Makan!

Jeg har også antydning til denne lille sprekken på min LG G3.

Har ikke lagt merke til det før jeg leste om det her.

Min er kjøpt hos NetOnet for kanskje 2-3 mnd siden.

Tror nesten det har vært siden den kom og i hvert fall må det ha blitt til under mine første par ukers bruk.

Ja ja...Gidder vel ikke gjøre noe vesen ut av dette.

Vet man det ikke, så ser man det ikke.

Og det blir ikke verre tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Broren min har G3, og akkuratt etter han leste dette så fikk han sprekk rundt mikrofonen.

Anbefaler alle å selge sin G3 før dette skjer med dem og. Ekkel mobil som allerede stuper ned i pris i markedet.

E har ikke G3 men betyr ikke at e snakker drit om den, jeg har android og ikke ios, men når jeg da snakker dritt om ios trekker jeg vertfall frem reale eksempler! ikke sånn fjas du kommer med. Dette er idiotiske kommentarer, visst du ikke har noe som faktisk gir mening, ikke kommenter spør du meg.

 

Derrimot tilbake til topic. Jeg satt mellom G3 og M8 og gikk for M8 pga jeg leste om varmeproblemer og den har dårlig XDA støtte. Ser jo nå at det var et godt valg:P Men HTC one M8 har også sine feil! Der er det mange som har mistet bokstavene bak tlfn som da har løsnet. Glad jeg bruker deksel, så jeg ikke legger merke til det:P

Skjønner ikke hva som er problemet her?

At telefonen får sprekker rundt mikrofonen er jo et reelt eksempel?

Og nå trekker du inn iOSvsAndroid debatten for ingen grunn, så din kommentar er vel den idiotiske.

Morsomt at din M8 mista bokstavene bak tlfnen og. Reelt kina kvalitet.

 

 

Sist eg sjekket, så var ikkje HTC kinesisk...
Lenke til kommentar

 

 

Broren min har G3, og akkuratt etter han leste dette så fikk han sprekk rundt mikrofonen.

Anbefaler alle å selge sin G3 før dette skjer med dem og. Ekkel mobil som allerede stuper ned i pris i markedet.

E har ikke G3 men betyr ikke at e snakker drit om den, jeg har android og ikke ios, men når jeg da snakker dritt om ios trekker jeg vertfall frem reale eksempler! ikke sånn fjas du kommer med. Dette er idiotiske kommentarer, visst du ikke har noe som faktisk gir mening, ikke kommenter spør du meg.

 

Derrimot tilbake til topic. Jeg satt mellom G3 og M8 og gikk for M8 pga jeg leste om varmeproblemer og den har dårlig XDA støtte. Ser jo nå at det var et godt valg:P Men HTC one M8 har også sine feil! Der er det mange som har mistet bokstavene bak tlfn som da har løsnet. Glad jeg bruker deksel, så jeg ikke legger merke til det:P

Skjønner ikke hva som er problemet her?

At telefonen får sprekker rundt mikrofonen er jo et reelt eksempel?

Og nå trekker du inn iOSvsAndroid debatten for ingen grunn, så din kommentar er vel den idiotiske.

Morsomt at din M8 mista bokstavene bak tlfnen og. Reelt kina kvalitet.

 

For det første var det DU som starta ios/android. Du begynte med "Haha, typisk android!

Tror ikke fandroidsa bryr seg, alt de bryr seg om er specs og live wallpapers uansett".

 

Det at det kommer sprekker er kjipt ja, men er da ikke et problem? er kun visualt og ikke skadelig. Kjipt men ikke farlig. Syns e ser .. du sitter å stirrer på der mikrofonen er på tlfn din.. uff a mei.

 

"Morsomt at din M8 mista bokstavene bak tlfnen og. Reelt kina kvalitet."

 

Jeg har ikke gjort dette, det er andre som har det. Og btw, du er alt for fanboy. Trur du din type tlfn.. la meg gjette APPLE er bedre? ALLE tlfner har problemer, ingen har 0 problemer. Iphone,lumia,htc,samsung,lg,sony alle har problemer.

 

E kan gjerne ta fram problemer med iphone visst du vill e! Bluescreens (ja hvor teit er ikke dette.. på ios xD) dårlig signal, tap på signal og mer. Men betyr det ar jeg går på andre tråder og er kjepphøy og barnslig? Nei.

 

Du kan ikke kverulere eller komme med reale kommentarer. Slutt å kommenter visst du ikke klarer å bruke hode før du skriver.

Endret av Mikkis2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første var det DU som starta ios/android. Du begynte med "Haha, typisk android!

Tror ikke fandroidsa bryr seg, alt de bryr seg om er specs og live wallpapers uansett".

 

Det at det kommer sprekker er kjipt ja, men er da ikke et problem? er kun visualt og ikke skadelig. Kjipt men ikke farlig. Syns e ser .. du sitter å stirrer på der mikrofonen er på tlfn din.. uff a mei.

 

"Morsomt at din M8 mista bokstavene bak tlfnen og. Reelt kina kvalitet."

 

Jeg har ikke gjort dette, det er andre som har det. Og btw, du er alt for fanboy. Trur du din type tlfn.. la meg gjette APPLE er bedre? ALLE tlfner har problemer, ingen har 0 problemer. Iphone,lumia,htc,samsung,lg,sony alle har problemer.

 

E kan gjerne ta fram problemer med iphone visst du vill e! Bluescreens (ja hvor teit er ikke dette.. på ios xD) dårlig signal, tap på signal og mer. Men betyr det ar jeg går på andre tråder og er kjepphøy og barnslig? Nei.

 

Du kan ikke kverulere eller komme med reale kommentarer. Slutt å kommenter visst du ikke klarer å bruke hode før du skriver.

Så eneste OS'et som finnes i mobilverden i dag er iOS og android?

Jeg nevnte ikke iOS noen gang. Men ser at du trekker det inn for noen grunner.

La oss bare ignorere alle andre OS som windows OS :) , eller hva?

Morsomt at du skriver at det ikke er et problem at det kan fås sprekker rundt mikrofonen.

Lave standarder vi har her ja.

 

Først så sier du at jeg ikke kan komme med reale eksempler, også nå sier du at jeg ikke kan komme med reale kommentarer. Ironisk.

 

Og du som ikke kan kverulere eller komme med reale kommentarer når du trekker inn iOS for å så slå ned på det, når jeg ikke har nevnt det engang. Altså, urelevant. Kanskje du må slutte å kommentere visst du ikke klarer å lese mine innlegg ordentlig før du skriver? :)

 

 

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Hvorfor diskuterer og jatter du videre med OS overhode? Ja for ikke å snakke om ta det opp.

 

Poenget til alle er at det ikke har noe med saken å gjøre, og følgelig spiller det ingen rolle om hva ios, android eller hva annet OS man må like eller har.

 

Nei ikke at jeg bryr meg egentlig, men ser at det er en diskusjon som ikke trenger å leve videre her.

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor diskuterer og jatter du videre med OS overhode? Ja for ikke å snakke om ta det opp.

 

Poenget til alle er at det ikke har noe med saken å gjøre, og følgelig spiller det ingen rolle om hva ios, android eller hva annet OS man må like eller har.

 

Nei ikke at jeg bryr meg egentlig, men ser at det er en diskusjon som ikke trenger å leve videre her.

Må vel svare Mikkis hvis han skal trekke inn OS'er og nevne problemer med andre OS'er når vi her snakker om LG generelt. Men da er jeg ferdig å kommenter her. LG'n er solgt, og alle er fornøyde :)

Kanskje man også bør selge sin HTC m8 hvis bokstaver driver å faller av den på baksiden :)

Lenke til kommentar

Så eneste OS'et som finnes i mobilverden i dag er iOS og android?

Jeg nevnte ikke iOS noen gang. Men ser at du trekker det inn for noen grunner.

La oss bare ignorere alle andre OS som windows OS :) , eller hva?

Morsomt at du skriver at det ikke er et problem at det kan fås sprekker rundt mikrofonen.

Lave standarder vi har her ja.

 

Først så sier du at jeg ikke kan komme med reale eksempler, også nå sier du at jeg ikke kan komme med reale kommentarer. Ironisk.

 

Og du som ikke kan kverulere eller komme med reale kommentarer når du trekker inn iOS for å så slå ned på det, når jeg ikke har nevnt det engang. Altså, urelevant. Kanskje du må slutte å kommentere visst du ikke klarer å lese mine innlegg ordentlig før du skriver? :)

 

 

For det første så er din måte å kværulere på å vri på ord å få frem ord som er fra dine egne kommentarer som sammler seg.

 

Lave standarder? du er patetisk altså. Visst det at en bitteliten sprekk med mikrofonen er verdens undergang så burde du ikke ha noe plastikk i huset. Dette er ikke noe du vil kunne se, eller noe som vil gjøre at telefonen som det er snakk om ikke fungerer riktig. Det norske folk har blitt alt for bortskjemte!

 

windows Os? hvorfor skal e snakke om det? det er irrelevant. har luma 925, iphone 5 og htc one m8. Og ut av alle er android tlfn/ios de som trekker seg fram. men nokk om forskjellige systemer. Det var du som begynte med å prøve å rakke ned på folk som liker android. Ikke prøv å kom her å vri på orda, barnslig er det.

 

hvilke eksempler har du kommet med? venligst informer åss.. alt du har kommet med er at du snakker dritt om en tlfn, og et system! Uff. Tid er ikke verdt å bruke på sånne trolls som deg.

 

"Må vel svare Mikkis hvis han skal trekke inn OS'er og nevne problemer med andre OS'er når vi her snakker om LG generelt. Men da er jeg ferdig å kommenter her. LG'n er solgt, og alle er fornøyde :)

Kanskje man også bør selge sin HTC m8 hvis bokstaver driver å faller av den på baksiden"

 

sier sitt. Uff å kvalmt.

 

 

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Lave standarder? du er patetisk altså. Visst det at en bitteliten sprekk med mikrofonen er verdens undergang så burde du ikke ha noe plastikk i huset. Dette er ikke noe du vil kunne se, eller noe som vil gjøre at telefonen som det er snakk om ikke fungerer riktig. Det norske folk har blitt alt for bortskjemte!

 

windows Os? hvorfor skal e snakke om det? det er irrelevant. har luma 925, iphone 5 og htc one m8. Og ut av alle er android tlfn/ios de som trekker seg fram. men nokk om forskjellige systemer. Det var du som begynte med å prøve å rakke ned på folk som liker android. Ikke prøv å kom her å vri på orda, barnslig er det.

 

hvilke eksempler har du kommet med? venligst informer åss.. alt du har kommet med er at du snakker dritt om en tlfn, og et system! Uff. Tid er ikke verdt å bruke på sånne trolls som deg.

 

Så det at telefonen får sprekk ved mikrofonen er ikke et eksempel nok?

Du som først trakk inn andre OS, men nok om det :)

Og nå er vi norske folk plutselig bortskjemte ja. Når vi betaler 5000+ for en telefon, så er det vel greit at den ikke sprekker og får skader som dette.

Endret av SweetDollarTee
Lenke til kommentar

 

Lave standarder? du er patetisk altså. Visst det at en bitteliten sprekk med mikrofonen er verdens undergang så burde du ikke ha noe plastikk i huset. Dette er ikke noe du vil kunne se, eller noe som vil gjøre at telefonen som det er snakk om ikke fungerer riktig. Det norske folk har blitt alt for bortskjemte!

 

windows Os? hvorfor skal e snakke om det? det er irrelevant. har luma 925, iphone 5 og htc one m8. Og ut av alle er android tlfn/ios de som trekker seg fram. men nokk om forskjellige systemer. Det var du som begynte med å prøve å rakke ned på folk som liker android. Ikke prøv å kom her å vri på orda, barnslig er det.

 

hvilke eksempler har du kommet med? venligst informer åss.. alt du har kommet med er at du snakker dritt om en tlfn, og et system! Uff. Tid er ikke verdt å bruke på sånne trolls som deg.

 

Så det at telefonen får sprekk ved mikrofonen er ikke et eksempel nok?

Du som først trakk inn andre OS, men nok om det :)

Og nå er vi norske folk plutselig bortskjemte ja. Når vi betaler 5000+ for en telefon, så er det vel greit at den ikke sprekker og får skader som dette.

Som e sa, den bittelille sprekken der er ikke et eksempel på at "fandroidsa ikke bryr seg pga alt de bryr seg om er specs,live wallpapers" og det er heller ikke et eksempel på " anbefaler alle å selge sine lg g3 før dette skjer, denne tlfn er bare ekkel".

 

Ja det er kjipt at man betaler mange penger å at ting sprekker, men trur du virkelig det kun er denne telefonen som har denne feilen eller har slike feil? Det du gjør på dine kommentarer var å rakke ned på folk med android tlfner å i tilleg snakke dritt om en telefon. Telefonen var sikkert kjempe grei, men siden den hadde en bitteliten sprekk så var den plutselig "ekkel" ?

 

Pluss så er du spydig, og prøver å trekke fram at det du har er bedre enn det andre har og siden jeg da har M8 og noen har hatt problemer med det at bokstavene detter av så syntes du at jeg burde selge den? selv om jeg har deksel og aldri ser på baksiden?

 

Så visst jeg er super fornøyd med en tlfn og den har en bitteliten feil som at å nei.. litt av fargen datt av på tasten.. så er det plutselig en "ekkel" og dårlig telefon?

 

Lykke te med å finne en telefon der ute som ikke har slike feil. Iphone,nokia,sony,htc,lg,samsung og fler har alle slike feil.

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Innlegg med overdreven quoting er redigert for å forkorte lengden på posten. Quoting er bra for å vise hvem dere siterer men pass på at det ikke blir overdreven bruk av denne funksjonen. Det er ikke nødvendig at folk får slitasjeskader på scrollefingeren for å komme frem til det dere har skrevet.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har fått denne sprekken og siden det var innenfor de første seks mnd sendte jeg den inn. Det gikk på garanti så de bytter noe på den. Men jeg skjønner ikke hvorfor verkstedet etter å ha gjort dette kjører en installasjon av siste programvare OG On fabrikkresett?! Det synes jeg var unødvendig!

Lenke til kommentar

Har fått denne sprekken og siden det var innenfor de første seks mnd sendte jeg den inn. Det gikk på garanti så de bytter noe på den. Men jeg skjønner ikke hvorfor verkstedet etter å ha gjort dette kjører en installasjon av siste programvare OG On fabrikkresett?! Det synes jeg var unødvendig!

Standard prosedyre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Min G3 ble reparert under garanti

 

Fikk dessverre mikrofon sprekken primo januar etter omtrent 5 måenders bruk med original etui på samt trådløs lading, kun få mindre fall.

Kontaktet LG kundestøtte norge og ble bedt om å levere mobilen til butikken der den ble kjøpt Siba Alnabru, som sender videre til evt. reparasjon.

 

Fikk beskjed om at reparasjon dekkes av garanti så lenge skaden ikke skyldes en fysisk skade, altså min feil.

​Den beskjeden ble gjentatt på Siba i tillegg til at man evt. blir fakturert for undersøkelsesavgift og frakt, normalt mellom kr 150-1500. Dette underskriver man på :omg:

 

Det ble konstateret at skaden på ramme ikke skyldes fysisk skade, byttet hele displaymodul, altså skjerm og ramme.

Det tok 12 dager før jeg fikk mobilen tilbake, reparert på et døgn når den først ankommet verkstedet. Tok tid ettersom den ble først returnert til Siba og sendt derfra i posten til meg på Vestlandet.

 

 

 

 

 

 

post-73526-0-71644900-1422740802_thumb.png

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...