Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes C200K Avantgarde


Anbefalte innlegg

Heisann, da gadd jeg ikke min kjedelige bil lengre og vil over på noe annet.

Har seg sånn at jeg har kommet over denne merca, den har vært gjennom et kræsj og byttet dyre ting som alle fire innsprøytningventiler, dynamo, bensinpumpe, tankgiver og fjærer også nylig byttet, frontrute (ikke pga kræsjet),
Påkostet 40000 over 12 mnd før skade, og 30000 etter skade.

 

har prøvd denne bilen, men den har sine mangler.

eksos-potte putrer bakerst, må ha ny motor til viskere foran, og slitte gummiklosser i hjuloppheng bak (derav klakking i dumpler). hvor mye kan jeg regne med å måtte bruke på dette? 5-6000?

 

Ellers har den også litt kosmetiske flekker den eier mener han har stoppet rusten, rusteter, grunning, original lakk og klarlakk er brukt, ble ikke utrolig pent akkurat, men en skikkelig polering+rub kan gjøre susen eller?

 

Skal nevne at den er utrolig godt utstyrt.

 

Denne koster 48000 og er svært populær, høres det ut som en no-go?

Endret av Banesjakt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som 48 000 idag og minst 75 000 totalt før du har kommet til 2015.

 

Her er vel bilen for de som måtte lure.

 

 

EDIT2: Etter å ha lest gjennom annonsen så kommer jeg på følgende:

 

Står ingenting om hva slags skade det har vært, men det vet kanskje du.

Greit at det er byttet en del, men det er fortsatt mye som kan være slitt på en såpass gammel bil. En pekepinn på hvor høye servicekostnadene kan være på den bilen har du fått i annonsen. Han har tatt rusten han fant, men det er ingen garanti for at det ikke begynner å boble andre steder eller der han har gått over. De små tingene han nevner kan fort ende opp i en del tusenlapper gitt at du får gjort alt selv. Ting som AC-refill må du nesten ta på verksted.

Det er en del bra utstyr, men annonsøren prøver å dytte inn alle mulige ting i den listen for å få den til å virke større. At du kan justere rattet, har tåkelys, midtarmlene med ubrukelig telefon, kickdown på automaten og sentrallås er på en måte ikke noe banebrytende teknologi, verken idag eller i 2002.

 

Så skal bilen på EU før utgangen av mai, der kan det bli mer plukk.

Endret av E.C.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som 48 000 idag og minst 75 000 totalt før du har kommet til 2015.

 

Her er vel bilen for de som måtte lure.

 

 

EDIT2: Etter å ha lest gjennom annonsen så kommer jeg på følgende:

 

Står ingenting om hva slags skade det har vært, men det vet kanskje du.

Greit at det er byttet en del, men det er fortsatt mye som kan være slitt på en såpass gammel bil. En pekepinn på hvor høye servicekostnadene kan være på den bilen har du fått i annonsen. Han har tatt rusten han fant, men det er ingen garanti for at det ikke begynner å boble andre steder eller der han har gått over. De små tingene han nevner kan fort ende opp i en del tusenlapper gitt at du får gjort alt selv. Ting som AC-refill må du nesten ta på verksted.

Det er en del bra utstyr, men annonsøren prøver å dytte inn alle mulige ting i den listen for å få den til å virke større. At du kan justere rattet, har tåkelys, midtarmlene med ubrukelig telefon, kickdown på automaten og sentrallås er på en måte ikke noe banebrytende teknologi, verken idag eller i 2002.

 

Så skal bilen på EU før utgangen av mai, der kan det bli mer plukk.

Kloke ord, takk. Du fikk meg til å tenke 3 ganger til nå.

Tanken var verkstedfix alt sammen foresten.

Endret av Banesjakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...