Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
WOW!! :wow: for en flott stol du har der!!

Heilt sikkert ergonomisk og god å sitte i og heilt sikkert ikkje skadelig for verken rygg eller nakke. (eller ræv.. au!)

Skrevet

Her er min bule. (Legg merke til det fine bakgrunnslyset som er gull verdt i et mørkt rom, men tanke på slitte øyner.., forøvrig en blå 30cm kaldkatode..)

Her skulle det vert et bilde.. hih, skal rydde litt slik at dere ser pc'en og skjermen ;-)

Skrevet

det er ikkje materialle som e problemet mitt når det gjelder stolen, men hvem som sitter på den. Nytter ikkje med en stressless når en ikkje kan sitte på en egonomisk måte!! Men hadde en skikkeli stol, men tok slutten når mange av vennene skulle spille og styre. Men som mange sier nå er figuren formet etter stolen så den er meget behagelig, er ikkje så hard å sitte på, og ny stol skal kjøpes når jeg får pengerne i neste mnd. Har klart CS i mangfoldige timer med denne stolen!! Fiskeutstyret som er den grønne "fiskestol-vesken" har jeg ikkje giddet å pakke vekk av mange brunner, latskap.

Skrevet

skulle gjerne tatt med "hula mi" men pc'en er desverre på reperasjon og jeg har desuten ike noe kamera..(kun webcam) men det er kanskje så elendig kvalitet....

Skrevet

venter i spenning på at han kisn skal ringe jeg..(for å hente pc'en min) da legger jeg ut bilde til dere....men husk ...ikke føl dere dårlige bare fordi at jeg "eier" Bulene deres da...... :lol:

Skrevet
Her er min bule. (Legg merke til det fine bakgrunnslyset som er gull verdt i et mørkt rom, men tanke på slitte øyner.., forøvrig en blå 30cm kaldkatode..)

Her skulle det vert et bilde.. hih, skal rydde litt slik at dere ser pc'en og skjermen ;-)

var det ett forsøk på å vere morsom? :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...