Gå til innhold

[Løst] Finner ikke harddisk.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sliter med å finne en harddisk som er koblet til. Jeg vet den fungerer og jeg finner den i enhetsbehandling i windows, se vedlegg, og i BIOS. Men ikke i diskbehandling og ikke på min datamaskin. Jeg vil kunne bruke denne harddisken til å innstallere spill osv, da jeg bare har en SSD på 120 og den harddisken som jeg ikke finner er en HDD på 1000 GB. Takk for svar.

 

post-326754-0-87072300-1408269275_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. I Diskbehandlinga så høyrerklikker du på Unalloceted Disk og velger du først New Simple Volume og deretter New Partition eller noe i den duren. Så må du trykke Next og Next osv. Du kan også velge å lage navn på Harddisken. Det står vel noe med New Label eller noe tror jeg. Når du skal formatere den, så kan du like gjerne velge Quick Format. Da går det fortere. Hvis du derimot skal ha flere Partisjoner på Harddisken, så må du huske på å ikke velge at den skal bruke all plassen på harddisken.

Lenke til kommentar

Ahhhh. Da trykker du på Covert to GPT Disk også lager du ny partisjon.

Uannsett hva du prøver på, så får du ikke gjort så mye galt der. Windows Partisjonen får du ikke formatert der allikevel og siden at den 1 TB Disken er Unallocated så er det bare å prøve seg fram.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...