Gå til innhold

- Lagt i bakken og satt på glattcelle i bare truse og topp. Fikk ingen forklaring på hvorfor de ble pågrepet


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

 

 

Jeg sier den norske stats ordning er noe jeg liker. Du ber meg om å flytte til Nord-Korea fordi jeg vil like det systemet.

 

Forstår du ikke at dette er å sammenligne?

 

 

Jeg ber deg ikke flytte fordi du liker at politiet kan drive med rasistisk profilering som det passer dem, det har du all rett til, men fordi du ønsker andre som ikke liker det om å flytte ut.

 

Skulle jeg gjort en faktisk sammenligning så hadde jeg nok heller brukt Tyskland på 30'tallet. Ihre papieren bitte?

 

 

Tyskland på 30-tallet? Du mener Norge er i fullstendig oppløsning og mangler et fungerende styre?

 

:rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke konspirasjosteorier

Absolutt alt du skriver rett etter det der, er konspirasjonsteorier.

 

Våkn opp, få vekk den tåka du har fremfor øynene dine, og innse at verden er ikke så ille. I hundrevis av år har konspirasjonsteoretikere hevdet blant annet at regjeringer rundt omkring i verden kommer til å føre til sivilisasjonens undergang i løpet av noen få år. Det har ikke skjedd enda, og ikke ser jeg noen tegn til at det er i ferd med å skje heller. Så hvorfor skulle du og dine meningsfeller ha rett nå, når dere aldri har hatt rett i noe som helst tidligere?

 

I en tidligere diskusjon med deg så la jeg frem flere dokumenterte bevis på at det du skrev var tull og tøys, men du bare overså alt det og la frem en tilfeldig YouTube video med en tilfeldig kar som satt og pratet tull i en time. Selv om absolutt ingen ting av det han sa kunne dokumenteres, så satt du større lit til det enn dokumenterte bevis, fordi de dokumenterte bevisene ikke støttet ditt skakkjørte verdenssyn.

 

Hvis du vil forbedre ditt liv, så må du innse at alt og alle vil deg ikke vondt. Det må være fryktelig vondt å gå rundt og tro det, så gjør deg selv og alle andre en tjeneste og slutt å spre slik tullete nonsens. De få som du eventuelt skulle klare å hjernevaske får et like vondt liv som deg, og det er bare din skyld. Forstår du ikke det at du gjør andres liv verre på bakgrunn av at du er hjernevasket?

 

Ok, jeg har irritert meg over deg i lang tid. Det var faktisk fredelig og godt her på forumet når du ikke var her. Når du nå kommer tilbake så renner begeret over for meg. Så beklager til alle sammen for en vegg med tekst, og veldig off-topic, men dette måtte bare komme ut.

 

EDIT: Det er heller ingen grunn for meg å fortsette å diskutere i denne diskusjonen, så jeg kommer ikke til å lese eventuelle svar.

Endret av Molekylet
Lenke til kommentar

Jeg lurer mest på hvor godt betalt Baltazar94 blir av etterretning tjenester :laugh:

Går jo ikke ta noe seriøst, han underminer jo bare de som prøver ha kilder samt holde en seriøs diskusjon i viktig debatter, han blander ting som faktisk er riktig med helt totalt blåste ting som ikke har noe base i realiteten.

 

Begge er tegn på en desinformasjon agent, noe man vet det finnes utallige av,at Norsk etterretning også har slike blir nesten selvsagt, i Snowden dokumentene der Norge er en tier 2 samarbeids partner med NSA.

Lenke til kommentar

 

 

Vel, Gothminister. Det er vel to måter man kan takle politiet på. Den ene er å være glad vi har det velfungerende politiet vi faktisk har i dag, og forsåvidt samfunn forøvrig (men du mener nok det motsatte?). Den andre er slik som deg; som antagelig klarer å krangle deg på onkel blå uansett situasjon.

 

Nå kommer du antagelig med noe greier om at jeg underkaster meg våre overherrer og slavedrivere, og at jeg bukker under for en stat som som gjør overgrep på overgrep hver dag. Dette er din måte og se det på, og det skal jeg klare å respektere.

 

Jeg for min del har takka politiet for jobben de gjør dem gangene jeg har blitt stoppa for rutinesjekk. Og det har blitt med rutinesjekk for jeg oppfører meg ikke som en oppstanasi 17 åring med kameratflokken rundt seg.

 

Hvis man alltid lar dem utvide sine fullmakter så ender man med en politistat, så vær glad for de som nekter å følge noen av reglene samt bruker sin mulighet til sivil ulydighet.

 

 

Dette er jeg ikke uenig i. Men du glipper hva gjelder poenget. Jeg har aldri sagt noe om at politiet alltid skal få utvidet sine fullmakter ytterligere. Dette er noe du sier. Dere vil jo innskrenke makta til politiet, slik at de ikke kan gjøre jobben sin innenfor det lovverket vi har i dag. Hvis dere vil nå fram er det de som fastsetter lovene her i landet dere må gå etter, ikke de som håndhever de.

 

 

Selvsagt, men politiet er pådrivere for å få mer makt og fullmakter, dermed går man etter de som krever ting som går imot alle borgere sin frihet.

 

Politikere svarer bare på politiets ønsker som oftest, men ser godt ditt poeng og kampen for frihet går jo selvsagt mot eks Justisdepartmentet også.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...