Gå til innhold

Prosjekt: Lian Li, vannkjøling og casemod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da er 3dMark 2001SE resultatene klare:

Uten oppgraderinger: 9112

Nytt ram: 8108

Nytt hk og ram: 11843

Uten oppgraderinger var det en DELL Dimensjon 4550 :ermm: Den hadde 512 SD-ram og når jeg oppgraderte til DDR gikk scoren ned med over 1000 poeng! Ble bedre med det nye hk'et da :w00t:

Slenger opp et par bilder så snart jeg før baterier til kameraet! Kommer i løpet av kvelden..

Edit:

P4 2.4ghz pc533

WD 80gb

Corsair 256 ddr pc 3200 x2 dual

Abit IC7 800

GeForce Ti-4200 x4

Edit2:

Kabinett temp målt med en flat måler viser 23.2 grader. Windond viser 30 grader og 35 på cpu :w00t:

Edit3:

35 grader er uten kjølepasta! har ikke giddet å tatt på.. gjør det snart!

Endret av jonas22282460
Skrevet

Ja, veit.. men jeg gadd ikke siden første gang jeg satte inn det døde hk'et med kjøepasta måtte jeg ta alt ut å sende det tilbake.. skal gjøre det når jeg er sikker på at ikke noe er feil!

Skrevet
Jeg fikk med 8 lange skruer med grillen jeg bestilte.. har du ikke missa litt med 240 og 120 nå? har du den med en 120mm vifte-plass?

Og vannkjølinga har kosta ca 3600kr

Specs på kjølinga di?

Jeg tviler på at den kosta 3600 kr.. :roll:

Skrevet
Jeg fikk med 8 lange skruer med grillen jeg bestilte.. har du ikke missa litt med 240 og 120 nå? har du den med en 120mm vifte-plass?

Og vannkjølinga har kosta ca 3600kr

Specs på kjølinga di?

Jeg tviler på at den kosta 3600 kr.. :roll:

En liten skrivefeil der ja :p ca 2600 mente jeg, men når jeg har regna ut alt her så kommer jeg frem til 2215 :roll: pluss masse smårusk litt her...

Skrevet

Det var svært lite bilder i denne tråden (pr. 06.12.03 07:42). Dersom de ikke kommer tilbake, må jeg nok stenge tråden da det er krav om bilder i worklogs!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...