Gå til innhold

Forskjellene på iPhone 5/5S/5C + vil prisen synke etter at neste iPhone er lansert?


Anbefalte innlegg

Hei. Har lyst å kjøpe iPhone 5 men samtidig spare penger. Det jeg lurer på er om jeg burde vente til iPhone 6 kommer ut for å da kjøpe iPhone 5 mtp at den muligens kommer til å synke i pris?

Også lurer jeg også på om forskjellen på iPhone 5, iPhone 5s/5c osv er så stor at det er verdt kronene og om du har kunskapen hadde det vært flott om du nevnte forskjellene på de tre versjonene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5S detter nok litt i pris. Mer skeptisk til om 5 og 5c detter i pris, tror heller de forsvinner helt fra markedet.

 

Om det er verdt å kjøpe 5S spørs jo på bruken din. Kona har 5ern og klarer seg fint. Hun spiller ikke og ser ikke filmer. Hun tar mye bilder (blir ok bildet), bruker masse Apps som Facebook, snapchat, mobilbank, og surfing. Og til sånn bruk er en 5 eller 5c mer enn god nok.

 

Kjøper du en 5s gjennom Netcom blir ikke totalprisen mer enn 6500,- med fribruk min/sms/MMS og 1gb surfing. Dette synes jeg ikke er en ille pris hvertfall

Lenke til kommentar

5S detter nok litt i pris. Mer skeptisk til om 5 og 5c detter i pris, tror heller de forsvinner helt fra markedet.

 

Om det er verdt å kjøpe 5S spørs jo på bruken din. Kona har 5ern og klarer seg fint. Hun spiller ikke og ser ikke filmer. Hun tar mye bilder (blir ok bildet), bruker masse Apps som Facebook, snapchat, mobilbank, og surfing. Og til sånn bruk er en 5 eller 5c mer enn god nok.

 

Kjøper du en 5s gjennom Netcom blir ikke totalprisen mer enn 6500,- med fribruk min/sms/MMS og 1gb surfing. Dette synes jeg ikke er en ille pris hvertfall

 

Bruker mobilen ekstremt mye. Akkuratt nå har jeg en Samsung Galaxy S2 der batteriet ikke varer i det hele tatt og mobilen må ha 2+ timer for å lade seg fra 0-100% der en kompis av meg som har iPhone 5 bruker 30min+/-. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk byttet ut min HTC One som jeg var veldig fornøyd med, men som ikke hodt mtp batteri (knapt nok en dag)

Skaffet meg en iPhone 5s og lader nå annen hver natt.

De dagene jeg har plugget i laderen om natten etter kun en dags bruk, har jeg typisk 70-80% igjen på batteriet.

Lenke til kommentar

Innmaten er brukt, men alt utenpå er nytt, og er Apple Certified, dvs samme garanti som en ny.

 

Ny 5S 32 koster 6690 på apple.no, her får man en "ny" 5 32 til 2400 lavere pris. Ikke samme ytelse, men samme coole utseende (ikke som en 5C).

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...