Gå til innhold

Leter etter liten LAN PC som kan kjøre LoL minst 140fps


Anbefalte innlegg

EDIT: Har komt frem til at en mini itx build kan være mer riktig for en lan pc. Har komt frem til dette her: https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1425706&su=DCA5A08F-B5CF-4E42-AE18-9D9CA972AB55

Tenker jeg skal kjøpe dette nå, men trenger en ekspert til å hjelpe meg med om jeg ikke skal ha 750 ti og om psu holder, + cpukjøleren og plass.

 

-----

Tenker jeg skal kjøpe meg en veldig liten stasjonær som jeg kan ta med meg på lan, sånn som Zotac Zbox eller Gigabyte Brix. Vil at den skal kunne ihvertfall kjøre LOL på høyt og 140 fps+ fordi jeg har 140hz skjerm.

 

Har sett litt på denne Zotac Zbox EN760: http://www.amazon.com/Zotac-Series-Gaming-GeForce-ZBOX-EN760-P-U/dp/B00KX8P0NG/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1407249020&sr=8-2&keywords=zotac+en760+plus

 

Ganske bra GPU, men vet ikke om den blir kraftig bottlenecket av CPUen? De har også versjoner med firekjerners i5 og i7, men med bare Iris 5200 gpu. Vet ikke helt hva som er best for League of Legends, en kraft gpu eller cpu? Men med en kraftigere GPU kan jeg vel også kjøre en god del andre spill også..

Kanskje begge holder til LoL? Pls halp. takk :)

Endret av Plastlim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at hvis du bestiller den her vil du mest sannsynlig måtte betale 200$ i moms i tillegg, slik at prisen blir ~5500,-

 

Nå er jo komponentene som sitter i de her laptopkomponenter, så noen vill gaming-performance vil det ikke være, hvor mye League of legends krever er jeg derimot ikke sikker på.

 

Men kan se for meg at de blir varm innen kort tid, så blir fps'en deretter også.

Lenke til kommentar

Eventuelt kan du prøve å bygge noe inni et Lian Li Tu100 - 500kr

Hovedkort og en i3 prosessor + hovedkort rundt 1500kr

8GB ram - 6-700kr

Strømforsyning - 5-600

Disk - 120/250GB ssd 550/850

Brukt skjermkort R9 280X 1500-2000kr.

 

Billigeste alternativ 5150kr

Dyreste 6150kr

 

Legg også på en skikkelig CPU kjøler. CM 212 - 250kr

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar

Så snakker vi 140 fps bra? Og btw du/noen vet vel ikke om det oppstår problemer når du bestiller sånn pc fra amerikansk amazon, mtp strøm

Den datan vil jo kjøre lol helt smertefritt, men ikke 140 fps jevnt. Ikke sjans.

 

Mitt 780 gtx i stasjonær, med alt på very high 1080p klarer 120 jevnt-ish.

Lenke til kommentar

Iris har nå fått ganske god kritikk, klarer å spille en del spill på det :)

 

 

Så klart ikke i ultra, men du klarer å dra BF4 på low/medium med en ganske grei fps :)

 

 

 

 

 

Faktisk lurt lenge på å kjøpe en slik selv til tven :)

 

Dra noen spill i ny og ne :)

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Dette tror jeg er mer riktig: https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1425706&su=DCA5A08F-B5CF-4E42-AE18-9D9CA972AB55

Tenker jeg skal kjøpe dette nå, men trenger en ekspert til å hjelpe meg med om jeg ikke skal ha 750 ti og om psu holder, + kjøingen og plass.

Nå er vel ikke akkurat en K prosessor og et H hovedkort det beste alternativet.

Gå for et Z hovedkort når du først skal kjøpe.

Har selv Gigabyte sitt Z97N-Wifi kort, fungerer som det skal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...