Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan treffe en Trans*/Shemale?


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 20 fra Oslo, som lurer på hvordan man egentlig kan møte en person som ser helt ut som jente men har en penis :p Vet egentlig ikke helt hvorfor, men det er noe som alltid har virket interessant, men også litt rart siden jeg ikke er homo, og ikke verken tenner eller merker noe i hodet når jeg ser på gutter :)

Har hørt at folk anbefaler gutter, men det er nok ikke noe for meg ;)

 



Anonymous poster hash: 9b146...927
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Så hvis du treffer en, hva er planen din? Ljuge til deg sex med han med falske løfter om noe mer?

:dremel:

 

Feil. Men du er vel kanskje av typen som peker, ler og roper "Retard!" etter folk med Downs så det er vel ikke mer å forvente fra folk osm deg.

 

Feil.

 

Ok, så det er altså bare transseksuelle du behandler på den måten der. For du er vel klar over at å refferere til transseksuelle med feil pronomen, med vilje og viten, er den mest vanlige taktikken som brukes når vi mobbes og trakaseres?

 

Det er rart med det. Du synes ikke det er greit å mobbe folk med Downs, rullestolbrukere og folk med brannskader i ansiktet, men transseksuelle har du tydligvis ikke noe problem med å mobbe og umenneskeliggjøre.

Endret av Stjerneskruen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så hvis du treffer en, hva er planen din? Ljuge til deg sex med han med falske løfter om noe mer?

:dremel:

 

Feil. Men du er vel kanskje av typen som peker, ler og roper "Retard!" etter folk med Downs så det er vel ikke mer å forvente fra folk osm deg.

 

Feil.

 

Ok, så det er altså bare transseksuelle du behandler på den måten der. For du er vel klar over at å refferere til transseksuelle med feil pronomen, med vilje og viten, er den mest vanlige taktikken som brukes når vi mobbes og trakaseres?

 

Det er rart med det. Du synes ikke det er greit å mobbe folk med Downs, rullestolbrukere og folk med brannskader i ansiktet, men transseksuelle har du tydligvis ikke noe problem med å mobbe og umenneskeliggjøre.

 

 

Jeg syns det er en rar sammenligning. I verden er det mer akseptert at du har Downs, rullestolbruker og folk med brannskader i ansiktet enn å være trans - sett fra mine øyne.

 

Anonymous poster hash: 7c30d...390

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Så hvis du treffer en, hva er planen din? Ljuge til deg sex med han med falske løfter om noe mer?

:dremel:

 

Feil. Men du er vel kanskje av typen som peker, ler og roper "Retard!" etter folk med Downs så det er vel ikke mer å forvente fra folk osm deg.

 

Feil.

 

Ok, så det er altså bare transseksuelle du behandler på den måten der. For du er vel klar over at å refferere til transseksuelle med feil pronomen, med vilje og viten, er den mest vanlige taktikken som brukes når vi mobbes og trakaseres?

 

Det er rart med det. Du synes ikke det er greit å mobbe folk med Downs, rullestolbrukere og folk med brannskader i ansiktet, men transseksuelle har du tydligvis ikke noe problem med å mobbe og umenneskeliggjøre.

 

 

Jeg syns det er en rar sammenligning. I verden er det mer akseptert at du har Downs, rullestolbruker og folk med brannskader i ansiktet enn å være trans - sett fra mine øyne.

 

Anonymous poster hash: 7c30d...390

 

Akkurat, men det er ingen logisk grunn til at det skal være slik, bortsett fra at samfunnet generelt har en avskylig måte å forholde seg til transseksuelle på. De fleste er helt ok med at transseksuelle mobbes og trakaseres til selvmord. Folk driter i oss, for i deres øyne er vi ikke ordentlige mennesker uansett, hvilket var hva jeg ville illustrere med sammenligning. Ingen ville finne på å mobbe en med Downs på den måten, men transseksuelle er fritt vilt og alle er fornyde med det.

Lenke til kommentar

Wow, her var det vist blitt en stor diskusjon :p

Jeg lurte egentlig på hvordan man kunne treffe en, så man kunne høre litt hvordan det egentlig er å være trans* :) Har egentlig aldri møtt noen, men har hørt om de.

I tillegg så lurer jeg jo litt, på grunn av at jeg har en venninne som skal bli mann, og er litt greit å få litt informasjon så man ikke sier feil ting ;)


Anonymous poster hash: 9b146...927



Anonymous poster hash: 9b146...927
Lenke til kommentar

Nå har du fått litt info om hva som er feil ting å si, i hvert fall. :) Bruk riktig pronomen. De som skifter kjønn kalles transkjønnet eller transseksuell (fra engelsk, der sex betyr kjønn). I motsetning til transvestitt og crossdresser, som bare skifter klær.

 

Jeg tror du bommet litt når du la denne i seksualitet. Da trodde alle at du ville ha sex med vedkommende (eller er det fortsatt det du vil?). Den burde vært i helse eller samliv og relasjoner, OT/sosialt eller OT-baren.

 

Tillegg:

Transkvinne, transseksuell kvinne = xy-kromosomer

Transmann, transseksuell mann = xx-kromosomer

Ciskvinne = xx-kromosomer

Cismann = xy-kromosomer

 

En person som har en midlertidig trang til å kle seg å klærne til motsatt kjønn kalles transvestitt. Det at man tenner på å kle seg i motsatt kjønn sine klær kalles fetisjistisk transvestittisme. Utdrag fra wikipedia:

Det er vanlig å skille mellom kjønnsoverskridende transvestisme, dvs. transvestitter som gir uttrykk for en annen kjønnstilhørighet, og fetisjistisk transvestisme der personen blir seksuelt opphisset av det annet kjønns klær. Den siste gruppen har et seksuelt behov som for øvrig ikke trenger å være koblet til kjønnsidentitet eller seksuell legning.

 

Transvestisme er ikke det samme som transkjønnethet. Transvestitter har ikke noe ønske om å gjennomgå kjønnsbekreftende behandling (kjønnsskifte).

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Jeg tror du bommet litt når du la denne i seksualitet. Da trodde alle at du ville ha sex med vedkommende (eller er det fortsatt det du vil?)

 

Det er noe jeg fortsatt vil en dag ja, men det er hovedsaklig de andre tingene jeg lurer mest på :)

 

Og takker for at du har opplyst meg en del videre, men merker at jeg går litt i surr over mange av de like navnene, hehe :)

Anonymous poster hash: 9b146...927

 

Anonymous poster hash: 9b146...927

Lenke til kommentar

Ok, så det er altså bare transseksuelle du behandler på den måten der. For du er vel klar over at å refferere til transseksuelle med feil pronomen, med vilje og viten, er den mest vanlige taktikken som brukes når vi mobbes og trakaseres?

 

Det er rart med det. Du synes ikke det er greit å mobbe folk med Downs, rullestolbrukere og folk med brannskader i ansiktet, men transseksuelle har du tydligvis ikke noe problem med å mobbe og umenneskeliggjøre.

 

 

Er man født med penis så er man mann.

 

Mobber jeg og trakkaserer?

 

Synes jeg at det er greit å mobbe transseksuelle?

 

 

 

 

 

## Beskyldninger om trolling og unødvendig quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Er man født med penis så er man mann.

 

Mobber jeg og trakkaserer?

 

Synes jeg at det er greit å mobbe transseksuelle?

 

 

Jeg er selv transseksuell og har god erfaring med å føle samfunnets mobbing, trakasering, hetsing og diskrimingering på kroppen. Å konsekvent kalle trans-kvinner for menn og referere til oss med feil pronomen er en av de mest vanlige måtene brukt for å ydmyke og undergrave vår identitet. Holdningen din er den som ligger til grunne når vi blir banket opp, drept og på annen måte diskriminert.

 

 

## quoting av fjernet innhold og kommentering rundt dette er fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg pleide å tenke som deg, at xy-kromosomer betyr mann (det er kromosomene som styrer hvilke kjønnsorganer man får). Men en kvinnehjerne og en mannehjerne er forskjellige. Det kan oppstå feil tidlig (som i livmoren) som gjør at personen utvikler seg med kvinnehjerne på tross av xy-kromosomer. Er det hjernen eller kroppen du snakker til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan du ikke forsøke gaysir.no

 

Det finnes sikkert interesseorgansisasjoner for slikt, bare å søke i vei på nett.

 

Blikk.no er også ett av norges største homsemagasin, ville tru det står noe der.

Lenke til kommentar

Poster i tråden er er flyttet i det sorte hullet til forumet. Det er ikke ønskelig at man diskuterer om noen er et troll i tråden da dette fører til unødvendig persondiskusjon. Vennligst unngå dette videre. Det er derfor bedre å bruke "Rapporter"-knappen slikt at slikt blir luket ut fra tråden..

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...