Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

PR-Kids?

Hui dama i holmgang, er ifra hønefoss ;)

Fyfaen så 'kewlt'

Endret av zed
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ble så sur i dag.. Satt i to timer og ventet på sexklinikken, skulle få resept på p-piller..så fikk jeg ****** meg den verste sorten; med vektøkning,kviser og alt mulig slags shit. Så nå meg jeg vente i 1 uke på å få byttet merke, og 2 uker før jeg kan bruke det. DrittNorge :p Egentlig ikke da,det er jo gratis! But still.. gRR

Edit: Ja, det var litt fjortis skrevet.. men orker ikke rette...

Endret av RaZorbLadeKisS
Skrevet
Ble så sur i dag.. Satt i to timer og ventet på sexklinikken, skulle få resept på p-piller..så fikk jeg ****** meg den verste sorten; med vektøkning,kviser og alt mulig slags shit. Så nå meg jeg vente i 1 uke på å få byttet merke, og 2 uker før jeg kan bruke det. DrittNorge :p Egentlig ikke da,det er jo gratis! But still.. gRR

Edit: Ja, det var litt fjortis skrevet.. men orker ikke rette...

Hva er egentlig vitsen med p-piller som gir kviser og vektøkning? Ingen vil vel ligge med kvisete, feite damer, uansett? Er det sånn de funker?

bfisk ;)

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med p-piller som gir kviser og vektøkning? Ingen vil vel ligge med kvisete, feite damer, uansett? Er det sånn de funker?

bfisk ;)

Vel, de er ikke lagd for at de skal gi slike virkninger, men de fleste som har brukt det merket har gått opp i vekt og fått kvisene. Det nye merket som har kommet, har veeeldig få fått noen bivirkninger. Jeg starter ikke på ting som er dømt til å mislykkes ;)

Skrevet

Hm. Nå har jeg hentet O'Boy og nybakte skillingsboller. :)

Dritchill.. Sitter å skriver norsksstil om Glasurgenerasjonen hvis det sier noen noe.

Tre ###### datasider med 12 skrift :realmad:

NP: Matchbox Twenty - Unwell :mrgreen: <= dritchill sang i tillegg til en del andre :mrgreen:

Er egentlig ganske glad atm, (med unntak av norskstilen), så jeg chillern! :mrgreen:

*labbe tilbake til stil*

Skrevet

bfisk ;)

Vel, de er ikke lagd for at de skal gi slike virkninger, men de fleste som har brukt det merket har gått opp i vekt og fått kvisene. Det nye merket som har kommet, har veeeldig få fått noen bivirkninger. Jeg starter ikke på ting som er dømt til å mislykkes ;)

... så var det ment som en fleip også da. Det skjønte du vel :yes:

(ja, si!)

bfisk

Skrevet (endret)

Jens : MSN'en min er fucked.

Funka nå :)

Funker ikke nå :angry:

Funker nå :)

Natta ;)

Endret av zed
Skrevet

OMG! Har noen sett nordlyset idag? Helt sinnsyk! Det er ikke sånn typisk flag i vind type nordlys med sånn blitz aktig. Grådig fint og første gangen eg ser den på denne måten. Så flere stjerneskudd også.

Skrevet
OMG! Har noen sett nordlyset idag? Helt sinnsyk! Det er ikke sånn typisk flag i vind type nordlys med sånn blitz aktig. Grådig fint og første gangen eg ser den på denne måten. Så flere stjerneskudd også.

oi oi oi .

Det hørtes jo nesten...romantisk ut. Legger ikke så mye merke til nordlyset lenger, ser det jo hele tida her oppe.

Endelig er det helg da :thumbs: Fyll awaits og det skal bli deilig å koble helt av. Hektisk natt her for en gangs skyld, den siste uka har jo ikke vært...overbelastende

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...