Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vell ikke så gale? Kan blir ensformig ,menmen..

/me dummet seg akkurat litt ut her.. menmen det går vell bra håper jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fortell da. ;p

Er ikke så viktig at det legges ut da.. Er bare noe slikt som jeg tenkte på akkurat det minuttet.. Mao ikke så viktig.

Skrevet
[quote name='Ecthelion' date='03/11/2003 : 18:15'] Takk folks :mrgreen:
[quote name='HalTan' date='03/11/2003 : 18:54']/me skulle ønske han kunne ha b-real som barnehageonkel...[/quote]
Vel, det er bare å finne opp en tidsmaskin det :mrgreen: [/quote]
*Finne opp tidsmaskin*

Tenk hvor fett det hadde vært å sitte å headbange med barnehageonkel til nyeste Dimmu-skiva og gjøre narr av Vanilla ice-sveisen til b-real! *drømme*

DET er barnehage det...
Skrevet
*Finne opp tidsmaskin*

Tenk hvor fett det hadde vært å sitte å headbange med barnehageonkel til nyeste Dimmu-skiva og gjøre narr av Vanilla ice-sveisen til b-real! *drømme*

DET er barnehage det...

Jeg har ikke Vanilla Ice frisyre nå så stfu :mrgreen:

Men artig kunne det har vært :mrgreen:

Skrevet

Yo! Vanilla, kick it one time boooooiijjjjjj!

- dung dunge dung-dung da dungdung

Yo! VIP! Let's kick it!

- dung dunge dung-dung da dungdung

Ice Ice Baby...

- dung dunge dung-dung da dungdung...

*cheesy synthbass*

Skrevet

asså! makan! jeg har ikke rota vekk bilen da! lamers! ;)

jeg parkerte på utsiden av byen.. så jeg slapp å bruke hele lønninga på parkeringsautomaten! 35,- for en hel da..+ 15 min luftetur.. kjekt det! litt kjipt når det regner, men ellers greit!

til min store forargelse har jeg funnet ut at av en eller annen grunn har jeg bare brukt 5GB på c:, så den er ganske full.. :shrug: noe som betyr at jeg må formatere.. og partisjonere på nytt.. hm.. må nok ofre litt av filmpartisjonen til c: i stedet ja.. kjipe saker.. :grine:

Skrevet

"They're coming to take me away haha, they're coming to take me away hoho hehe haha to the funny farm where life is beautiful all the time and I'll be happy to see those nice young men in their clean white coats and they're coming to take me away haha"

Skrevet

Tjah hvilken flm skal jeg se i dag da. Nok en dag med lite å gjøre på jobben. Er litt sulten også...tror jeg skal mekke meg noe kylling.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...