Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OooooOo, i dag fikk jeg en sånn lapp om at jeg har en pakke på posten. Lurer på hva det kan være? Jeg har ikke bestilt noe..? Kanskje jeg har vunnet noe uten å vite om det? :cool:

Skrevet
Alltid like gøyt med overraskelser hos posten. :thumbs:

Kanskje, kanskje ikke...

Håper det er noe artig noe.

Det sto på lappen at den var for stor/tung for å få ned i postkassen :thumbs:

Skrevet

Og jeg fikk plutselig 30% i warning av Blacktower :wow:

Jaja..

Spiser pølser nammi, skal snart på trening men blir kaldt snød drit mye her i Moss nå...

Hører på :

E:\Musikk mandag Old\Ramstein - Du Hast.mp3

Aritig med pakker da :D

Snow: *sikle* men ville ikke suben ha falt ned?

Jaja...

Skrevet (endret)

Jo de er det. Ville plassere de der pga utseende men blir nok nødt å plassere i gulvet ett sted. Eneste pyet er at kablene ikke er så fryktelig lange.

Edit: hører på D:\My Music\HIPHOP\Nas - Gods Son\112-nas-revolutionary_warfare_(ft_lake)-rns.mp3 :thumbs:

Endret av SnowDOG_
Skrevet
Jo de er det. Ville plassere de der pga utseende men blir nok nødt å plassere i gulvet ett sted. Eneste pyet er at kablene ikke er så fryktelig lange.

Edit: hører på D:\My Music\HIPHOP\Nas - Gods Son\112-nas-revolutionary_warfare_(ft_lake)-rns.mp3 :thumbs:

Aaah ;)

Skal opp her på Sørlandsenteret i Kristiansand, noen som aner hvor jeg finner IntelliMouse4? Det er Elkjøp, Expert, Bonus, Clas Rauson, Spaceworld der... MÅ ha den i dag :cry:

Skrevet (endret)

Dæven så mye uinteressant dritt dere har klart å skrive i natt :wow:

Har vært på skolen (bombe), hadde naturfagsprøve :| det gikk... tja.... til h*lvete :ermm: Hvem bryr seg om "osmose", anyways. Uansett, etter skolen stakk jeg ned på platekompaniet og skaffa meg en palte jeg har venta på _LENGE_, Bobby Conn - The Homeland, DRITKUL plate :mrgreen: Over all forventning :mrgreen:

/me glad musikknerd

bfisk

Endret av HalTan
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Aaah ;)

Skal opp her på Sørlandsenteret i Kristiansand, noen som aner hvor jeg finner IntelliMouse4? Det er Elkjøp, Expert, Bonus, Clas Rauson, Spaceworld der... MÅ ha den i dag :cry:

Spaceworld.

Skrevet

dere har spamma so3 te ###### inatt.. jeje, har vært hos en kamerat å sunget karaoke :D metallica, dirty oppland og elvis gikk det mest i.. spist også sånn smil som vi fikk fra kiwi fordi den hadde gått ut på dato :p

Skrevet
Dæven så mye uinteressant dritt dere har klart å skrive i natt :wow:

bfisk

Seff :w00t:

Ja, det tenkte jeg også. 4-5 sider med bare piss! Nå er det mat! Bbiab.

bfisk...

(så du hadde skrevet det åsmund :D)

Skrevet
shit, sjefen min finner ikke oppgjøret mitt fra lørdagskveld! Var ca 10K i posen :(

(jobber på Esso)

Må jeg erstatte det?

Såklart ikke. Inntil han kan bevise at du har tatt det, står du helt uten straffeskyld.

bfisk

Skrevet

Jau, og den er lei. Nå kan ha såklart ikke sparke deg på det grunnlaget, men dersom du ikke har en solid arbeidskontrakt (noe jeg ikke regner med du har), så har du jo ikke stort du skulle ha sagt...

bfisk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...