Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fy ******! Jeg har skutt gullfuglen! Denne jobben ROKKRE! Har testa kamera, solgt telefoner, skifta reklamer og masse stuff :D:D DIGZ=R

Skiftet reklamer og alt? WOW :p:laugh:

Neida, men altså.. Det er utrolig hyggelig folk som jobber der.. Tar skikkelig hensyn til at jeg er ny og sånn :D

Skrevet
Fett da! Da bor du året yngre enn meg da sparks ;)

Også bor du sånn ca. på andre siden av byen, men fett at det er kewle oslodudes i so3.

kewl oslodude?! :p ok, jeg er ganske heftig kul.. men ikke si det til noen :)

men takk og i ligemåde :)

Skrevet

Samsung på tilbud hvor jeg bor... 10k for dobbelt skap med en fryseside og en kjøleside, to separate system og isbitmaskin...

Det er stor forskjell på kvalitet på samsung og GE! Jeg skal vertfall legge pengene i et skikkelig skap :yes:

Skrevet

WHA! Jens: Ole MArtin (aka. sparks) er 2, ikke 1, år yngre en deg ;)

Menmen, jeg har stått snåvvbård siden kl. 18.00 til omtrent NUH (fikk hustlah en ride home, fo' chizzle!). Var herlige forholder, lite folk, hyggelige folk fra klassen og venner. Je, kult å kappkjøre med hele gjengen og vinne HVER gang :mrgreen: Ellers er det litt døvt at de ikke har fått opp boardparken skikkelig ENDA, bare et par dårlig plasserte og enda verre belyste (VIKTIG!!!) rails, menmen, i will survive. Pipen ser ut til å ta form etterhvert også, kanskje den kan kjøres til uka? :)

Nå skal jeg dusje og ete pitsa :)

Skrevet

Vel, har i alle fall gjort noe kult tidligere i kveld. Fae*skap. Gleder meg som en unge til han jeg gjorde det mot, finner det ut i morgen, og konfronterer meg med det. Da skal jeg spille dum, og late som jeg ikke vet noe :whistle::D

Skrevet
Så dødt det ble. Alle gjør vel på noe kult.

Bare eg som kjeder meg vist. :/

Nope, du er ikke alene. Skal vi kjede oss sammen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...