Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Aldri smaGt pinnekjøtt..

Tror ikke du har gått glip av så veldig mye da :)

Men det godt er detfordet... :cool:

Edit: Visst noen skjønnte hva jeg mente med den setningen der :roll:

Endret av nikkor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparks: pinnekjøtt er oppskryt. Mer saltsmakende fettkjøtt skal du lete lenger etter. Anyways er i godt humør nå. Skal brenne jimmy neutron nå til ungene som vi skal se på hjemme kinoen og 100" lerretet. :green:

Skrevet
Zed, ja.. Utrolig hva fjortissene presterer?

Må være noe fusk :p

Arg, liker ikke helt dressbuske, kan ikke sægge og være tøff :roll:

Men snart er det ribbe :thumbs:

Skrevet

Pinnekjøtt om tja, 40min? Gleder meg, det ER digg. Fikk fiksa uptime aliaset mitt til ircN, /uptimerecord gir: Time is 5:41pm, my computer's maximum uptime: 2w 2d 13h 21m 1s, set on Fri, Dec 19 2003 at 9:19:41a (5d 8h 21m 59s ago).

Skrevet

Da var ribbe, bankekjøtt og medister kaker spist ;)

Det var utrulig deilig å bare kunne sprette opp en glass Coke rett forran trynet på Mutter :)) Nå har jeg bare en glass cola igjen og en boks til jeg må ut i stua og hente mer... Nå venter jeg igrunn bare på Nissen :green:

Skrevet

Den var tøff, grattis b-real :thumbs:

vet at det ligger noen myke pakker under treet mitt og :) Selv om jeg liker HARDware best ;D

Nå skal jeg blåse hodet av mora :devil: (med gitaren)

Onkelen min fortalte meg nettopp at når de var i kirka, så spilte de ACDC - Highway to hell for lenge sida, og da begynnte de gamle damene å gråte og greier :thumbs:

Skrevet

Må bare komme med noe her jeg ;)

[17:44] Kamerat: får håpe jeg har klart å skaffe meg lappen før TG, da er jeg ikke avhengig av noen for å dra

[17:45] Kamerat: eneste er at jeg må låne en av bilene til mamma og pappa :p

Her er planene i box for vår venn Daniel ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...