Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jah, da var det bare å våkne, ikke bare fysisk, men også mentalt. Og så begynner "fysikkdagen" min. :D

Endret av sluffy
Skrevet

Jippi matpause ;)

Etterpåskaljeg leke elektrikker, ikke med noe små pingle skruer/bolter her nei. Må riktignok vedgå at jeg ble noe nervøs første gangen jeg stod og jobbet på strømskinnene :scared:

Skrevet
Jippi matpause ;)

Etterpåskaljeg leke elektrikker, ikke med noe små pingle skruer/bolter her nei. Må riktignok vedgå at jeg ble noe nervøs første gangen jeg stod og jobbet på strømskinnene :scared:

Hva sa du at du skulle gjøre, spikre fast de sikringene som hadde sprutte(?) ut? :tease:

Skrevet (endret)

Da sitter man her og later som at man har tysk. Vi lærer ikke en dritt i disse timene... Eller jo, jeg kan jo si "Ich", men ikke stort mer enn det. :hrm:

Endret av @kd
Skrevet (endret)

Tja, det er vel noen store sikringer de bruker da ;)

Driver og bygger opp en elektrolysecelle strømstyrke ved aktiv celle <201 kA

edit:

Vi (dvs. min arbeidsplass ;)) har gjeldene verdensrekord i strømstyrke på langstilte celler (211kA)

Endret av am3k
Skrevet
Tja, det er vel noen store sikringer de bruker da ;)

Driver og bygger opp en elektrolysecelle strømstyrke ved aktiv celle <201 kA

Hjelp! :D

Skrevet
201kA, da er du rimelig toast hvis du klarer å få kjørt det gjennom deg selv. Var det noen som sa jordingsfeil? :mrgreen:

Hehe, får ikke håpe det da. ;)

Skrevet (endret)

Ja jordfeil er morro, blålyst osv. Mye rart kan skje da, smeller noe jævlig også ved kortsluttning...

Under visse arbeidsforhold er det under 2m mellom pluss/min. hvor vi jobber med lansebrenning ol. (btw: lansene er ~2,5m ;))

Edit:

Pupper mot Charles av en eller annen grunn liker jeg slike demonstrasjoner (demonstranter) :hmm:

Endret av am3k
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...