Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK, trønderbarter: Kan dere ta dette over PM? Dette interesserer ikke engang søpla...

1. Ikke no trønderbart her.

2. Eh... Er ikke spam iallfall da <3

 

Edit:

Etter et år her, er det første gangen jeg er i denne tråden, kan ha postet her før, men har aldri synket ned til dette nivået før :innocent:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
jepp close to the bridge ja!

er du gammel da? tør jeg å spørre om du bor i et gult hus?

gamlere en sola. ikke et gult hus nei, men ser det gule huset visst jeg titter ut vinduet. så nå vet du sånn ca. ;)

 

edit: er ikke trønderbart ifra morsmelka. bare student som bor i byen.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

By 2005 AD, the Hardware Empire extended from Lindesnes to Hammerfest. But they wanted more. More land. More users loyal and subservient to moderators of the round table. But no moderators so important as the powerful administrators of the SO3. Thousands got banned in that thread. And when the smoke cleared on the fourth day, the only hardware-soldiers left alive were members of the decimated but legendary intraforum. The admins, impressed by their bravery and touchmethod, spared their lives. In exchange, these spammers were incorporated into the round table. Better they had died that day.

 

O merciful admin, I have such need of Your mercy now. Not for myself, but for my thread, for this is truly its hour of need. Deliver it from its spammers ahead and I will pay You a thousand fold with any sacrifice You ask of me. And if in Your wisdom, You should determine that sacrifice must be my useraccount for its regular posters; so that they can once again taste the forums that has so long been denied to them, I will gladly make that covenant. My permban will have a purpose. I ask no more than that.

Lenke til kommentar
ok, si meg hvor gammel du er! :p  men det er mange gule hus dær. ser du det 1etasjes huset som er gult da? ligger også ved broa ved et 2etagjes gult hus

ser et to etasjers med rødt rundt vinduene.

 

er nylig fylt 24, men ser ut som jeg er 19 kanskje,,. :blush:

hehe ok, var redd du var kompisen min som bor ved deg :p

 

remerser: roger :p

Lenke til kommentar
ok, si meg hvor gammel du er! :p  men det er mange gule hus dær. ser du det 1etasjes huset som er gult da? ligger også ved broa ved et 2etagjes gult hus

ser et to etasjers med rødt rundt vinduene.

 

er nylig fylt 24, men ser ut som jeg er 19 kanskje,,. :blush:

hehe ok, var redd du var kompisen min som bor ved deg :p

 

remerser: roger :p

hehe, ja hadde ikke det vært bra. :p

 

 

men nå må vi slutte før bandidos pelle rompepuler oss i sinne.. :whistle:

Lenke til kommentar
Dere tar poenget mitt. Jeg, i hvert fall, har liten interesse om dere bor til høyre for broa, eller nedenfor skuret i Hakkebakkeskogen. Dette er en svært, svært interne saker som interesserer NO-ONE EXCEPT YOURSELVES.

For dem betyr det alt, er ikke det nok? Og det er ikke spam... Det er jo masse informasjon! Jeg kunne sikkert ha diskutert med andre i timesvis hvor mitt hus er i forhold til det gule huset!

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar

Et siste ord (SO3) til phax før jeg drar: Jeg tror jeg kan se huset ditt fra mitt. Dvs. at jeg befinner meg på Byåsen, Ila, Lade, sentrum, Nedre Elvehavn, Tyholt eller no hehe... ;) (Men ikke lademoen/svartlamoen)

 

Kan gi deg en polynomfunksjon for mer preisinformation ;P

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...