Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foss har vel musikk og danslinje, så noen med dansefot i behold finner du nok der..

Men med et litt fordomsfullt utsagn er vel ofte personer fra slike "kunsternlinje" litt "spesielle", uten at det nødvendigvis er noe negativt.

Skrevet
Akkurat som jeg trodde, way to much tv/data.

Selv fikk jeg et par timers pause idag da jeg var sosial!!!

Noen dager er jeg kjempeaktiv her, noen dager er jeg helt fraværende. Kommer an på.

Skrevet (endret)

Etter min andre og laange ferie så er jeg omsider tilbake, og denne gangen må jeg nok ta meg selv i øra for å ikke få ende mer ferie!

Noen som ønsker meg velkommen tilbake da? :yes:

EDIT: Fikk også beskjed om å lese retningslinjene i ferien, men liksom siden jeg var bannet og jeg hadde auto-login så kom jeg meg ikke inn, så nå får jeg vel bare lese :hmm:

Endret av tøbbi
Skrevet
Hæhæ, ja, han er sikkert en skremmende kar. :p

Desorientert misjonær ellerno. :p

Don't spoil it!

Det er neeesten vært å fortelle det. Jeg kjenner en kriblende følelse :wee:

Men jeg komer aldri i verden til å spolie lost tror jeg.

Skrevet
Etter min andre og laange ferie så er jeg omsider tilbake, og denne gangen må jeg nok ta meg selv i øra for å ikke få ende mer ferie!

Noen som ønsker meg velkommen tilbake da? :yes:

Heh, velkommen tilbake. Hvorfor fikk du ferie, egentlig?

Skrevet

Nice, fant en skjelden pin med sertvikat (1 av 1000 totalt i verden er vel skjelden...) Lurer på hva jeg kan få solgt den for. Kan kanskje være mer å få for den på Ebay enn på qxl?

Lost var bra i dag, skvatt ettpar ganger hehe, kjipt at folk skal holde på å ringe meg akkurat når jeg ser på noe, *poff* slo av den mobilen ja :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...