Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Klapp for tidenes drittdag. Skulker skolen i morgen jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Seriøst, man skulle hatt ti sånne "frikort" i året. Det er dager hvor man kan skulke skolen med god samvittighet. Jeg ville brukt en i morgen.

Amen to that!

Skrevet
Cube 3 var bedre enn forventet :)

så den igår.. helt ok film, men begynnte og gruble litt.. lenge siden jeg har sett den første, men er cube 3 på en måte forhistorien til den første cube filmen?

Skrevet
Cube 3 var bedre enn forventet :)

så den igår.. helt ok film, men begynnte og gruble litt.. lenge siden jeg har sett den første, men er cube 3 på en måte forhistorien til den første cube filmen?

Jepp det er riktig det.

Skrevet

jeppers, har faktisk ikke fått med meg cube 2.. hm.. må nesten sjekkes ut.. noen som har sett den og vet om den er på høyde med 1 og 3?

Skrevet
jeppers, har faktisk ikke fått med meg cube 2.. hm.. må nesten sjekkes ut.. noen som har sett den og vet om den er på høyde med 1 og 3?

Likte ikke den når jeg så den.. Men får vel gi den en ny sjanse..

Skrevet

Likte ikke den når jeg så den.. Men får vel gi den en ny sjanse..

ok. jaja, skal nå ta en titt på den visst den plutselig skulle finne veien til min pc.. :whistle:

nå er det film og natt, nighty night forum nerder.

Skrevet

Doh! Natt igjenn jo, jeg er ikke ferdig å være våken her jo. Hvor kommer egerntlig den forbanna natta fra :hmm:

*Rydder stille og rolig vidre på de sure gamle overfyllte harddiskene*

Skrevet

SnowDOG_ hmm mail og si fra at du var og så på auksjonen, men internett begynnte å lage krøll og at du plutselig satt med låst PC som måtte omstartes. Letteste måten å slippe unna ting på er å spille dum hehe

Skrevet

Må finne ut av det. Saken er at eg syns det var billig men tenkte seff ikke på frakten som kommer på 1000kr og da blir det samme som å kjøpe den i butikken.

:no:

Skrevet

Håper du finner på noe, kjip situasjon.

Det er endel filmmennesker her så det er kanskje noen som har noen bra "Martial arts" filmer å anbefale meg? Synes det er beste actionvarianten for tiden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...