Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo folkens, sitter på en Mac nå :S Venter på at den nye hardwaren min skal komme. 939 here i come! Blir nok en liten ytelsesforskjell å oppgradere fra nforce2 og xp1700 til MSI K8v et eller annet og 3500+ HT(642kb cache eller noe, litt emr enn den vanlige) :D

 

Men men, innen da, så har jeg ikke maskin. Skjedd noe fett i det siste da?

Lenke til kommentar

Hei på dykk alle sammen :)

 

Usj for en dritt dag! Jeg er forkjøla som faen med en sånn wierd hoste som gjør at jeg brekker meg og i tilegg er jeg kvalm så det er ikke så digg.. I tilegg har jo skolen begynt og i dag var det rett på en full 8 timers dag med kun fag etter å kun ha fått 2 timer på øyet :(

 

Om ikke det var nok fant jeg ut at en ganske god kompis av meg måtte spurte for livet nedi thailand andre juledag :p Litt spess egentlig å tenke på at han var så nær døden..Men det gikk bra da :w00t:

 

Og toppen på kransekaka var da ei venninde kommer løpende bort til meg å skriker "veit du hvordan det går med Kristine?!?!? ("søstra" mi som jeg har kjent siden jeg var såååå liten). Jeg skjønte jo ikkeno og trudde det hadde skjedd no helt jævlig, og jeg hadde forsåvidt rett... Jenta hadde steila med hest og landa på ryggen, viste seg at hu hadde fått brudd på ryggsøylen på to forskjellige plasser og litt sånt :S Men utrolig nok så gikk det og bra, jenta humper rundt og er faktisk kommet seg hjem i dag selvom det vistnok gjør no helt for grønnjævlig vondt da :p

Lenke til kommentar

Hmm kveld nå igjenn jo, allerede...hehe

Har sett på Discovery, han Giles fyren i Buffy (Anthnoy Head eller noe sånn) ganske kult program om overnaturlige ting, denne 1. gangen var om vampyrer hehe, hadde de eksistert så tror jeg de hadde vært en større plage enn det de "har vært" men det var bra program, det skal han ha :)

 

Er ikke noen som vet om et bra album med chillout musikk? eller singler også for den saks skyld, har Chicane sunstroke på, men vil ha noe litt nyere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...