Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ble mer og mer lik alle de andre amerikanske seriene.. For eks. de gamle episodene av 'Alle Elsker Raymond', den er så tørr at det uler av den.. Godt at de sluttet mens de var på topp (Friends altså)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag så jeg på DVD-er og jeg skal kjøpe ALLE Simpsons-sesongene OG ALLE SexInTheCity-sesongene :w00t:

Har sesong 1-4 på DVD av The Simpsons jeg. :D Hvis du liker Simpsons så synes jeg du burde gi "Family Guy" en sjanse. Utrolig mye morsomt der, ofte morsommere enn The Simpsons. :yes:

Skrevet
I dag så jeg på DVD-er og jeg skal kjøpe ALLE Simpsons-sesongene OG ALLE SexInTheCity-sesongene  :w00t:

Har sesong 1-4 på DVD av The Simpsons jeg. :D Hvis du liker Simpsons så synes jeg du burde gi "Family Guy" en sjanse. Utrolig mye morsomt der, ofte morsommere enn The Simpsons. :yes:

Du bør sjekke ut Invader Zim. Den serien mørbanker både Simpsons, Futurama og Family Guy :thumbup:

Skrevet

Tror huset mitt er en smule for kaldt... Greit at vi er vikinger, men faen heller da. Leppene mine er blå, jeg skjelver, har gåsehud og har på meg seks plagg... og ULLTRUSER. TOO F-ING COLD. *sobs*

Skrevet
Jeg vurderer å stå opp.

:thumbdown: gå heller å legg deg. Du fortjener en dag fri. Sov til du våkner av deg selv og er totalt utvilt og glad. En dag borte fra skole/jobb skader ikke. Bare legg deg.......sov......sov.......sov.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...