Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Opplevde akkurat det samme en gang selv, var så klart på skitur med skola.

Lå i snøen og spydde i nesten 1 time, uten at det kom annet en magesyre eller ingenting. Var mildt sagt jævlig, spesielt fordi jeg ikke kunne komme meg hjem, måtte bare pent vente til vi skulle dra. Men DA, da fikk jeg skyss hjem da :roll: Etter 2-3 timers venting og nestenspying :yucky:

Blackslash: Hvorfor? Det er bare spysjuke, men uten noe å spy opp.

Endret av ZkedaR
Skrevet (endret)

:cry:

har fått sasser(sånn det skrives?),er et jævlig virus,kommer meg ikke på nett.

dette skjedde en gang før,så start.no har bannet oss :no:

er ikke noe vits i å prøve å si noe til meg,eller kontakte meg,sitter på skolen akkurat nå fordi vi ikke kan koble til nett hjemme.

har det kjipt hjemme når jeg ikke kommer meg på nett,ser bare på tv,og spiller stepmania.

kommer tilbake i morgen,hvis jeg ikke er syk da :whistle:

Endret av t0mm3n^_
Skrevet (endret)

Haha, sasser er jo n00bvirus :p

Jeg vedder ei tom colaflaske på at du bruker IE ;)

SnowDOG_: Såklart, det må jo være det :)

Endret av ZkedaR
Skrevet (endret)

bruker opera jeg,sikkert fått det da jeg var på xenox

edit:noen som vet om en slags patch som fikser sånn at man ikke får sasser?bruttern snakket om noe sånt,og snakker ikke om sp2.

Endret av t0mm3n^_
Skrevet
Thea........du er GRAVID!!! :scared:

Nei, tror ikke det, hvis jeg hadde vært gravid burde jeg ha gått opp i vekt, jeg har gått ned. Så jeg håper at det ikke er det ;)

Er nok bare spysyke der alt kommer på en gang :ermm:

Skrevet (endret)

t0mm3n^_:

Sikkert det da ja, stikk til en kompis med en cd og last ned sasserfix på www.symantec.com får så å brenne ut. Problem solved :)

Endret av ZkedaR
Skrevet
t0mm3n^_:

Sikkert det da ja, stikk til en kompis med en cd og last ned sasserfix på www.symantec.com får så å brenne ut. Problem solved :)

takk!du er en reddende engel

Skrevet
takk!du er en reddende engel

Det er ikke uten grunn at jeg blir kalt Super-Bjørn :ermm:

1024 terabyte = petabyte

1024 petabyte = exabyte

*Ønske seg en peta byte diskplass*

Spør mamma jeg. :roll:

Skrevet

nå skal jeg hjem,bruttern har visst lastet ned den hotfixen til en kompis,så jeg skal se om jeg fikser det viruset i dag.

hade....kommer forhåpentligvis senere i dag.(sånn ca. når bruttern orker ;) *mase litt på msn)

Skrevet

Bedøvelse, og spise-/drikkeforbud på 2 timer suger hardt. Og så er det kjempe kos når en veninne ringer bare for å snakke, og så klarer jeg ikke å si ett eneste ord skikkelig grunnet bedøvelsen. Men endelig ble jeg kvitt en veldig overflødig tann :w00t:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...