Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det at jeg er pysete, men heller det at jeg av en eller annen grunn trenger minst 12 timer søvn for tiden :hmm:

Irriterende, blir jo trøtt før jeg har våkna ordentlig jo :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Errr neida de ble raskt temmelig edru. Men ja tror det mer var pinlig beruset :yes:

Men fy fan hun ridde han godt. enormt tempo på henne med stram hekk.. grrr, skulle vært meg. Måtte liksom kremte litt så de ble obs på meg... Har ikke ledd like godt på lenge. Ble stående å se på henne. mycket bra kropp.

Skrevet
Errr neida de ble raskt temmelig edru. Men ja tror det mer var pinlig beruset :yes:

Men fy fan hun ridde han godt. enormt tempo på henne med stram hekk.. grrr, skulle vært meg. Måtte liksom kremte litt så de ble obs på meg... Har ikke ledd like godt på lenge. Ble stående å se på henne. mycket bra kropp.

Din lille pervo :tease:

Ønsketenking kommer du ikke langt med :D

Skrevet

Joda, får natta til å gå raskere.... :D

Ellers er det jo en bra historie som skal fortelles noen gang før den blir old.

Skrevet

:dribble:

neida dama ble så sinnsykt flau, så jeg tror de gikk hver for seg etterpå. hun delte rom med ei anna, og samme med han så no more dirty business...tror jeg...

Skrevet (endret)

DraZen: Så skru ned download limiten i Azureus da :)

Slik er været her nå, og jeg tror jeg skal prøve å sove litt nå ;)

Natta

Endret av ZkedaR
Skrevet

Ha, jeg tenkte meg det!

Snart er det lalletid..Kan ikke kjøre hjem nå - sommerdekk og hvite veier er ikke så bra. Men frykter at veiene forblir hvite til neste år nå ;)

Skrevet (endret)

Da Går jeg å legger meg, Hmm, hva er klokken?, på dataen er den 07:09 , men det siste innlegget til cerion var kl. 08:01 :/

EDit: 666 Innlegg :devil:

Endret av TheMasteR
Skrevet
Da Går jeg å legger meg, Hmm, hva er klokken?, på dataen er den 07:09 , men det siste innlegget til cerion var kl. 08:01 :/

EDit: 666 Innlegg :devil:

08.15 her.

Legg deg, din slask :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...