Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvorfor skal du ikke det?  :dontgetit:

Jeg bor i byen. Trenger ikke. Kan ta trikk, t-bane, buss eller moped ;)

Bare vent til du finner en du skikkelig liker. Så blir det kanskje litt mer enn kjæreste-stadiet, så gifter du deg kanskje. Så flytter du kanskje til et sted som ikke ligger fullt så sentralt. DA trenger du kanskje billappen. :p

Skrevet

Bare vent til du finner en du skikkelig liker. Så blir det kanskje litt mer enn kjæreste-stadiet, så gifter du deg kanskje. Så flytter du kanskje til et sted som ikke ligger fullt så sentralt. DA trenger du kanskje billappen. :p

Skal ikke bo i Norge når jeg er gift. Da trenger jeg hvert fall ikke bil.

Skrevet (endret)
Skal ikke bo i Norge når jeg er gift. Da trenger jeg hvert fall ikke bil.

:shrug:

Kos deg med bussen din du. :tease:

Edit: *frese forbi AnAnAs som står å fryser mens jeg sitter i en god og varm bil*

Edit2: Jeg er 13:37!! :w00t:

Endret av ahpadt
Skrevet (endret)
Det blir upraktisk i lengden. Tviler på at dere vil jobbe på samme arbeidsplassen. ;)

Buss, buss, buss. Mye koseligere og mer sosialt.

Gone: Når jeg blir stor jente skal jeg flytte til Sharm-el-Sheik.

Endret av AnAnAs
Skrevet

:eek:

Er det mer sosialt å ta bussen alene?

Når man sitter på bussen, ender man alltid opp med å snakke med sidemannen da. I teorien kan jeg få nye bekjentskaper hver dag ;) Hvor mange får du i bilen din?

Skrevet
Det blir upraktisk i lengden. Tviler på at dere vil jobbe på samme arbeidsplassen. ;)

Gone: Når jeg blir stor jente skal jeg flytte til Sharm-el-Sheik.

rofl.gif

Skrevet
Har bil jeg :)

Håper jeg får sertifikatet til 18-årsdagen... men tviler. :(

Jeg vil også ha bil. Lei av den helvettes bussen som alltid kommer for seint. :mad:

Skrevet

Det er mange ting man skal gjøre, og mange ting man skal se. Det er for få timer i døgnet til å rekke det. :(

Hvorfor sitter jeg her og gjør lekser når jeg kunne vært på kafè? Dere har gjort meg til en jævla nerd! ... og jeg liker det. Hikst-hikst. Ny følelse i kroppen. N-e-r-d. Må smake på ordet. Det smaker egentlig litt søtt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...