Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er det snakk om Salhus, som i Salhus Turn :D

Ah. Trener dere i Salhushallen eller noe? Noen andre på rundt 18 år som er med der?

Jeg er egentlig turner i Åsane Turn, men vi har et lite problem med at vi mangler trenere, så vi har fått lov å trene med Salhus, på ubestemt tid. Så jeg kjenner egentlig best de 3-4 som er juniorer. Og et par av seniorene.

Skrevet
Edit: Definer sterk gutt/mann.

*bump* :)

MEG :w00t::p

En sterk gutt/mann er en som klarer å løfte ti ganger sin egen vekt. For da er de vel omtrent på linje med en maur.

Skrevet
Edit: Definer sterk gutt/mann.

*bump* :)

MEG :w00t::p

En sterk gutt/mann er en som klarer å løfte ti ganger sin egen vekt. For da er de vel omtrent på linje med en maur.

Tviler på at jeg løfter 77kg 10 ganger.

Skrevet

Er ikke ti repetisjoner av din vekt det er snakk om. Det er din vekt ganger ti, altså du må løfte 770kg. Da er du sterk

Skrevet (endret)

Hvis man løfter sin egen vekt i benkpress så er man kvalifisert til å være med i konkurranser. Og konkurranseløftere blir vel sett på som sterke.. :w00t:

Edit:

Litt forenklet kanskje :dontgetit:

Endret av dimdal
Skrevet

Er ikke ti repetisjoner av din vekt det er snakk om. Det er din vekt ganger ti, altså du må løfte 770kg. Da er du sterk

Ok. Tviler på at jeg klarer det. :p

Skrevet

Ikke engang doping kan fikse sånt.

10 ganger sin egen vekt i markløft er så og si umulig for den menneskelige kropp.

Skrevet

auu.. satt å tukla med tinnsuger'n

dytta ned den store knapen.

satt tinnsuger'n mot haka.

kom borti den lille knappen.

den store knappen spretter opp og treffer natrium i haka.

auuu. den er kraftig

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...