Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men for 340 spenn... what did you expect? :dontgetit:

Sant nok, men som jeg sa: det andre headsettet mitt er mye bedre å ha på ( går rundt ørene, klemmer ikke ) og det er finere lyd synes jeg..

Det kosta bare 150,- :dontgetit:

Skrevet
tack tack. Det er den eneste gaven jeg har fått hittil. Får ikke gave av parentsa heller.  :(

gave for hva da? har du bursdag ellerno :shrug: ?

Hadde den 18. Skal ha middagsselskap i den anledning i dag. Vet at jeg får 400 spenn av en venninne! Går rett til skolebøker.. :(

Skrevet
tack tack. Det er den eneste gaven jeg har fått hittil. Får ikke gave av parentsa heller.  :(

gave for hva da? har du bursdag ellerno :shrug: ?

Hadde den 18. Skal ha middagsselskap i den anledning i dag. Vet at jeg får 400 spenn av en venninne! Går rett til skolebøker.. :(

åja..gratulerer med dagen som var da :)

litt kjedelig at du ikke har fått noe av foreldrene dine enda da, menmen :(

fint du har snille venniner da, som gir deg litt penger :)

Skrevet

Byner du i VK1, Thea? Isåfall tror jeg, jeg har en Samfunnslære-bok (til rundt 450) elns, som du sikkert kan få! Hvis det er den dere bruker, altså. :) Samfunnslære er jo et fag for alle i Vk1. :)

Skrevet
Byner du i VK1, Thea? Isåfall tror jeg, jeg har en Samfunnslære-bok (til rundt 450) elns, som du sikkert kan få! Hvis det er den dere bruker, altså. :) Samfunnslære er jo et fag for alle i Vk1. :)

Ja, går på vk1. Har kjøpt samfunnslæreboken for 50 kr av en kompis (ja, jeg har snille venner som skjønner at jeg sliter økonomisk nå). :)

Skrevet
jeg sendte den på mandag 16.08, lånekassen fikk søknaden den 18.08..

og det sto at jeg ville få pengene innen  to uker..

På nettet? URL?

www.lanekassen.no ??

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...