Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld, men sånne sko på jenter er møkk. Det ser ut som de bruker 40 i skostørrelse også går buksen bare halvveis over, så det ser helt på trynet ut. Ser ut som du er naboen min med sånn stil, og da er det skam.

Skrevet
Unnskyld, men sånne sko på jenter er møkk. Det ser ut som de bruker 40 i skostørrelse også går buksen bare halvveis over, så det ser helt på trynet ut. Ser ut som du er naboen min med sånn stil, og da er det skam.

Må ikke kjøpe så trange bukser da, vettu :p

Skrevet

rup.gif

Skrevet

Jaja. Jeg er i hvert fall råtøff med mine globesko og min carrhartbukse. The crowd goes "ooooH! look at that nice biatch!" :p

Men ærligtalt, jeg er enig med deg, AnAnAs. Forskjellen er bare at jeg ikke presser meg inn i en sylsmal miss sixtybukse og prøver å tre buksebeina over skoene.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Etnies på jenter er :love:

Dog ganske oppbrukt/utbredt/uoriginalt.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jeg skal ha matte, fysikk og 5-timers engelsk og gleder meg faktisk litt til det :roll:Liker sånne fag :)

Matte, fysikk og ... engelsk? Engelsk har da ingenting med matte og fysikk å gjøre?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...