Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh det lukter jenteparfyme av hånda mi :love:

Er det sånn at gutter liker jenteparfyme og jenter liker gutteparfyme?

Eller har man på parfyme for å lukte godt for seg selv?

Skrevet

Tool er bra Creaturesomething :) (*høre å Tool - Opiate*)

Handelsgymnas.. Sånn Fancy navn for helt vanlig vgs :yes:

Jeg er skikkelig glad for tida..! Men orker ikke skrive på nytt.. HalTan kan fortelle elns når han kommer hjem fra skolen :p

Ps: HalTan! Få han broren din sin mobil på gang :mrgreen:

Skrevet

Gutter har på parfyme for å vekke jenters interesse, jenter har den på for at de selv skal lukte godt.

Ihvertfall det jeg har hørt.

******. Jeg hakke noe mat i huset. Må ut å kjøpe frokost i dag :grine:

Gjest mafister
Skrevet

Skolen jeg går på er skikkelig oppskrytt. Dritmange møkkafolk.

Skrevet
Joda Google er flittig brukt her. Finnes det noen annen søkemotor som kan konkurere mot den? *grin* *grin* *grin*

Supersearch, velg den i opera og søk i søke bildet ;) Da gjører den google og supersearch på engang, ;)

Gjest mafister
Skrevet
førstegang det lukter litt jente av de Zed? Du virker veldit excited liksom... :S

Ikke ødelegg øyeblikket hans nå da! :mrgreen:

Skrevet
førstegang det lukter litt jente av de Zed? Du virker veldit excited liksom... :S

Ikke ødelegg øyeblikket hans nå da! :mrgreen:

:roll: upss.... sorry *grave seg ned*

Skrevet
Det var bare det at det luktet godt, hadde ikke noe annet å skrive om :p

Tja... Mine hender lukter reint de.. Har akkurat vasket de ;)

ahhh.. NOen ganger liker jeg med egne hender.. Og jeg går ikke inn på det altså.. :lol:

Fortsetter koffert humøret ifra igår jeg.. Har snakket om mange slike ting på skolen idag ;)... Nesten hele tiden.. Og drømt littgranne..

Skrevet
Sa noen koffert? :wow:

heh... DU skulle bare visst hvor mye koffert jeg har pratet og danset i hele dag du..

Tror nok du kommer til og få ditt og sti med også.. =P

Skrevet
Joda Google er flittig brukt her. Finnes det noen annen søkemotor som kan konkurere mot den?  *grin*  *grin*  *grin*

Supersearch, velg den i opera og søk i søke bildet ;) Da gjører den google og supersearch på engang, ;)

No shit! :mrgreen: (min og ...) Vel, jeg vurderte også OHG, i omtrent... 3 minutter :roll:

Jaja, nvoetfiv ja :grin: (lenge siden jeg brukte den gule)

nvoetfiv er over sine sorger, i følge det som sto på msn :nice: way to go Jonææh! Han mener framtiden ser lysere ut :woot:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...