Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

finnes mange bra sider.. hadde en txt fil her men den er sletta.. jaja.. 1kfryd kan være morro det.. men regner her i ski, som er like ved.. så regner nok der også.. bor du langt unna?

Lørenskog. De har tatt bussen da, begynte å vurdere å ta bussen dit selv, men tror ikke jeg gidder det. Så det regner der nå altså? "Godt" å høre ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
finnes mange bra sider.. hadde en txt fil her men den er sletta.. jaja.. 1kfryd kan være morro det.. men regner her i ski, som er like ved.. så regner nok der også.. bor du langt unna?

Lørenskog. De har tatt bussen da, begynte å vurdere å ta bussen dit selv, men tror ikke jeg gidder det. Så det regner der nå altså? "Godt" å høre ;)

letter opp nå da men :p og thundercoaster er morsomst når dem har nyåpna den etter regn/ rett før det regner.. da går det fortere og bremsese funker ikke så bra :p

Lenke til kommentar

Denne uken blir helvetes uke. Sikkert hjemme fra skolen i morgen, må ha melding på at jeg ikke kan ta prøven på onsdag, får ta den på fredag - og HVIS alt går i orden så får jeg sett Harry Potter premieren selv om billetten ble stjålet (vi har med bankutskriften :) ). I tillegg mister jeg dritmye penger på å være syk i hensyn til jobben - har ikke så mye penger til ferien likevel :cry:

 

Det er bare mandag, og jeg har mest lyst til å legge meg ned og dø.

Lenke til kommentar
Neida det har du ikke :)Husk, 2 uker, så er skolen ferdig, og det er sommerferie! Er ikke det den diggeste tanken på lenge! Fy som jeg har gledet meg til denne ferien.... som om jeg blir født på ny =)

 

 

*glede seg*

Hjelper ikke så særlig når det er tusen murer før du får tatt den sommerferien. Man blir suicidal bare av tanken :p

 

Btw: Møkkamenn. :roll::p

Lenke til kommentar

Kan være så ond å si at jeg allerede har hatt sommerferie siden onsdag. Da hadde vi munt. examen i KRL. Slutta derfor drittidl. og tors. og fre. hadde andre klasser examen, dermed, FRI. Denne uken skal vi bare chillen, idag var klassen min på tusenfryd, imorgen skal vi bade osv... Neste uke skal vi avspasere... :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...