Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Skrevet
Korfor ser dere på mess-tv? Eg har aldri sett det. Vel eg har sett at det er på hver gang eg svitsjer forbi? :roll:

Dobbeltmoralsk som jeg er, ble jeg jo sittende å se på magen hans, da. :roll:

Skrevet

Jeg har ikke spilt CS på flere måneder.

Kan ikke spille CS nå heller. Min bror låner pc'en min og jeg orker ikke å installere CS på denne maskina.

Gjest mafister
Skrevet
Hvis det er så patetisk, hvorfor ser/så du på det? :p

Fordi jeg satt godt i sofaen, med teppe og alt jeg trengte, og fjernkontrollen lå i bokhylla, noe jeg ikke gadd strekke meg etter.. Så da ble jeg sittende og se, og irritere meg mer og mer. Kan dette kalles selvpåført smerte?

Skrevet

Høh, vel det sier vel egnetlig at dere er litt fasinert ovet at folk orker å sende inn anngående slike emner, så MESS er kanskje ikke så galle så dere skal ha det til?

Dog, så skal det sies at jeg aldri har sett på mess-tv.

Skrevet

I dag var jeg på Stor O!

Skulle ha TP kabel.. de hadde ikke, så jeg gikk på expert.. der snakket jeg litt med en d00d bak kassa, og han ga meg 50,- i rabatt da jeg skulle gå.. visste ikke at det gikk an på expert etc... :nice: :mrgreen:

Skrevet

Nå, etter å ha hatt mini lan hjemme hos meg, og drekt litt..Så dro jeg bort til en annen kamerat idag.. Vi er 3 stykker ( :wow: ), ganske greit egentlig da :)

Lurer på om jeg skal bort på rema, ta på meg kjeledress, hjelm og hele utstyret, og prøve å kjøpe no Øl og cider...Trur dere det går?

Skrevet

Må være en sånn bonde greie :p:

Hihi har aldri sett sånn her i bergen :shrug:

Jaja eg går ut en tur. Har ikke gått ut idag. Ungene i nabolaget liker heldigvis chelsea (hunden min) og de tar hun med ut nesten hver dag. Igår ble hun venn med en såkalt drapshund. Snill amstaff på 40kg. Yppet med en kongepuddel. Hun liker hvis røffe hunder. She's a badass.

Skrevet

Usj! måtte ta ein liten lur etter jobb idag. Drøymde at det var brann i hybelhuset her. Då begynte nåkken kvinnfolk å skrike med høy skingrende stemme, i drømmen altså. Men det var akkurat som om det hendte. Hater når folk skriker med skingrande stemme. Ekkelt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...