Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegangsbil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tatt en tur og sett på den der iallefall, står i annonsen det er bulker, men ingen bilder som viser direkte til skader, og så er den ungdomskjørt da, aldri et pluss ^^

 

Ellers liker jeg Primera, andre jeg ville sett på i samme stil: Volvo S40, Mitsubishi Galant, Honda Accord, Saab 9000 / 93

Lenke til kommentar

Hva med Volvo 850 eller S70?

 

Fine biler om du liker den litt klassiske og firkantede stilen. I 850-en er det også utrolig god bagasjeplass.

 

Du bør dog styre unna 850-modeller fra tidligere enn 1995.

 

S70

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49913640&searchclickthrough=true

 

850

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50377449

 

Du har også 940, som jeg selv er eier av. Fine biler, men disse har bakhjulstrekk og sjeldent AC. Vet ikke hva du tenker om det :)

Endret av Bensinkanne
Lenke til kommentar

Slår et slag for Mitsubishi Galant jeg da, som jeg selv har kjøpt som min første bil. Snakker da om typen som ble produsert i tidsrommet 1997-2003. Bilene har i mine øyne et utrolig bra utseende (særlig med riktig farge og etter den lille faceliften rundt -99), de er gode å kjøre, ganske så driftsikre så vidt jeg vet, og det ligger stadig gode eksemplarer ute til en veldig gunstig pris... de begynner jo å bli noen år nå, disse Galantene.

 

Det finnes nok flere stasjonsvogner enn sedaner av disse bilene her, men leter du litt tror jeg du kan finne noe som oppfyller dine krav! :)

 

 

Ønsker deg lykke til med bilkjøp!

Endret av Anlok
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har faktisk sett litt på S70 :) Må vel innrømme at jeg ikke er veldig fan av den firkantede stilen, men det er ikke en umulig tanke.

 

Synes du burde se litt mer på S70. Evt. prøvekjøre en. De er gode og kjøre, komfortable, romslige og godt utstyrt, med blant annet dual-zone klimaanlegg. Nå er jeg allergisk mot aftermarket-stereo, så jeg ville ikke kjøpt den linket over. Gå heller for en med den originale spilleren, så kan du installere en GROM-boks usynlig bak stereoen. Har gjort det selv, og har nå både aux-tilkobling og trådløs streaming av musikk og telefonsamtaler via bluetooth. Og originalt utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Golf 3 og 4 er veldig fine biler, men begge to ble litt for små for meg når jeg skulle titte på bil. Vet ikke hvor høy du er, men selv er jeg 196 - og da er det ikke bare bare... :-)

 

Derimot er det meget benplass og armrom i en Passat. Var og prøvde en slik selv, og ble veldig imponert.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49765243

Endret av Bensinkanne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...