Gå til innhold

Augustfest 2014 - BjørnÅgeS Øve på nytt kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

28.august: Åpning. Nyrundkjøring ble høytidelig åpnet av fylkeordfører, og feiret med rulleskiløp. Dekorasjonen i sentrum av rundkjøringen symboliserer de bølgende kulturlandskapet på Toten.

 

15042796476_ec066a5fce_z.jpgP8280013.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

Kulturlandkapet i spoiler

 

 


27. august - et motiv slik jeg også liker det , bra fanget! :)

Takk :)

Lenke til kommentar

29.august: Sopptid. Bikkja var heldig i dag - fikk plutselig lyst til å ta en skogstur. Skogen bugner av sopp i ulike varianter. Luftet 45mm F1.8 sammen med bikkja.

 

15052754886_b47e5100cd_z.jpgP8290027-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

Legger et par andre kandidater i spoiler.

 

 

 

 

 

 

 

28. august - ikke så mye som minner om rundkjøring, egentlig, men aner en sving til ve. der borte, så da forstår jeg.... Et fint kulturlandskap i spolieren, forresten... :)

Takk, rundkjøringen er "litt" avlang mer ellipse-formet.

 

Fint lys og fine farger.....

Takk

Lenke til kommentar

30.august: Korallsopp. Kom over denne i dagens lille skogstur. Har ikke lagt merke til slike før - kanskje en sammenheng med at jeg så et program om sopp på NRK :) Ser nesten ut som svamper på bakken.
[email protected]

 

14899034629_b3bc888452_z.jpgP8300006-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

Hadde egentlig allerede bestemt at innhøsting skulle være dagens bilde - men korallsoppen sendte det i spoiler :)

 

 

Lenke til kommentar

31.august: Friluftsliv. Var på Stenberg i forbindelse med Friluft for alle og utdeling av prisen til "friluftslivets ildsjel". Dette året gikk den til Robin Dale Oen, som fikk en velfortjent sjekk.

 

15094205371_2c1466e3c6_z.jpgP8310021.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

Bilde fra seremonien:

 

 

 

Knut Anders Sørum hadde en minikonsert i etterkant. Bilde av alle fotografene fra NRK

 

 

 

Høy ISO test fra en 1800-talls stall iso3200

 

 

 

 

Fine sopp bilder.... (PS. Det er ekstra mange soppforgiftninger i disse dager, meldes fra legevakten....)

Takk, jeg tar kun bilde av soppene i naturen. Er ikke sikker på artene-

 

29. og 30. august - flotte soppbilder (av en eller grunn likte jeg spolerbilde no.1 29. august best).... :)

Takk

Endret av BjørnÅgeS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...