Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Vi kan dessverre ikke si noe om informasjonen du så er det endelige resultatet.

Svaret er klart senest 20.juli, men sannsynligvis i løpet av de nærmeste dagene.

 

Svar fra SO.

 

Vet ikke helt om jeg tør å juble enda jeg altså! Sto jo Oslo i natt, men nå er det tilbake til slik det var før... "Hovedopptaket 20.juli" osv..

Lenke til kommentar

Hei,

 

Vi kan dessverre ikke si noe om informasjonen du så er det endelige resultatet.

Svaret er klart senest 20.juli, men sannsynligvis i løpet av de nærmeste dagene.

 

Svar fra SO.

 

Vet ikke helt om jeg tør å juble enda jeg altså! Sto jo Oslo i natt, men nå er det tilbake til slik det var før... "Hovedopptaket 20.juli" osv..

Tror ikke du trenger å være alt for nervøs! I fjor var det samme opplegget med at ting ble lagt ut for tidlig, også ble det fjerna igjen, før det på nytt ble lagt ut. Fikk ikke sjekka på natta i fjor, da flere andre fikk resultatet, men det kom rundt kl 16 samme dag for alle. 

Lenke til kommentar

 

Hei,

 

Vi kan dessverre ikke si noe om informasjonen du så er det endelige resultatet.

Svaret er klart senest 20.juli, men sannsynligvis i løpet av de nærmeste dagene.

 

Svar fra SO.

 

Vet ikke helt om jeg tør å juble enda jeg altså! Sto jo Oslo i natt, men nå er det tilbake til slik det var før... "Hovedopptaket 20.juli" osv..

Tror ikke du trenger å være alt for nervøs! I fjor var det samme opplegget med at ting ble lagt ut for tidlig, også ble det fjerna igjen, før det på nytt ble lagt ut. Fikk ikke sjekka på natta i fjor, da flere andre fikk resultatet, men det kom rundt kl 16 samme dag for alle. 

 

 

Var jo også noen her tidligere som hadde fått svar fra SO om at det som ble lagt ut var de endelige resultatene. Så støtter denne fullt ut.

 

Har allerede begynt å ta en titt på bosteder i Stavern.

Lenke til kommentar

Søker dere mot vanlig stipend ? Noen som vet hva som lønner seg/hva vi har krav på? 

Søkte nettopp fullt stipend og lån, og anbefaler dette. Da får du omgjøringslån som kan bli stipend om du oppnår alle studiepoengene du skal ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...