Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

 

Føles ut som jeg har venta i mange år på den dagen her, så håper for guds skyld vi får svar i morgen. Det unner jeg meg selv og alle andre som har ventet!

 

For min del så burde jeg senke skuldrene mtp ingen epost som sier jeg er uegnet og at jeg har 48 konk poeng. Men jeg klarer ikke så tro det har gått bra før jeg ser det på papir. Reiser bort i 2 dager nå, og det er ikke akkuratt avslappende å reise og samtidig vente på svar til PHS.. Tror ikke jeg kommer til å tro det er sant om det står jeg blir tilbudt studieplass på SO i løpet av de neste dagene. 

 

 

Jeg har heller ikke mottatt mail og har enda litt fler poeng, men føler meg alikevel ikke sikker av en eller annen grunn. Finner alltid ting i prosessen som kan ha gått galt. Så får bare prøve å få dagene til å gå fort ved å gjøre andre ting!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så merkelig , nå står det at jeg må vente på hovedopptaket og det står ingenting om at jeg har kommet inn, å når jeg trykker en annen gang står det at jeg er kommet innmed de og de poengene og poenggrensen i kvota å at jeg har fått tilbud! Så ikke rart om det står at noen nå vente, en glipp et sted? Rart:o

Tok hvertfall bilde av tilbudet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...