Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venteliste nr. 1 i Bodø! Da kan jeg vel nesten seire med at jeg kom inn  :ninja:

Hadde Kongsvinger på førstevalget da, men sjansene er vel heller mindre at jeg kommer inn der(41 på venteliste). Hva tenker dere? Jeg har 45,2 poeng, og poenggrensa i Kongsvinger ble på 46 blank.

Lenke til kommentar

faen ikke noe svar her enda :p tror jeg dør!!!

 

Sjekket under "status" på samordnaopptak?

Kom inn ved førstevalget, PHS Oslo. Sjekket samordnaopptak litt etterpå, da hadde statusen endret seg tilbake til "viser ikke informasjon før hovedopptaket". Nå har jeg sperret meg selv ute fra samordnaopptak i en time. EEP?! :/

Lenke til kommentar

 

 

Uten å si noe for sikkert vil jeg sterkt anta at du fortsatt har plassen din, og at det er tekniske grunner til at det har skiftet. Stor pågang og alle søkere skal ha svar, så det blir vel noe små-krøll vil jeg anta.

 

Jeg har bare logget inn for å sjekke hvor jeg endte opp, feira med et smil og logget ut igjen.

Endret av supersayain
Lenke til kommentar

0,5 poeng for lite for førstevalget Oslo, men meget fornøyd alikevel! Venteliste nr 19 - antar det ikke er realistisk å komme inn der?

 

 

Ser ut som det blir Stavern, det skal bli jævlig kult og gratulerer til alle!

Kan di si hva poenggrensen er for Oslo? har selv 53,8, men ikke fått svar enda.... dør her!!!

Lenke til kommentar

 

 

0,5 poeng for lite for førstevalget Oslo, men meget fornøyd alikevel! Venteliste nr 19 - antar det ikke er realistisk å komme inn der?

 

 

Ser ut som det blir Stavern, det skal bli jævlig kult og gratulerer til alle!

Kan di si hva poenggrensen er for Oslo? har selv 53,8, men ikke fått svar enda.... dør her!!!

49,7 ! ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...