Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skryter du "overdrevet" av din sexpartner?


Anbefalte innlegg

Altså, skryter du av sexpartnere din uten at du egentlig mener det?

 

Det siste året har jeg fått høre følgende:

At jeg er utrolig flink til å kysse.

At jeg har den fineste rumpen av alle han har hatt sex med.

At jeg har utrolig sexy lår.

At jeg har fantastiske bein.

 

Er dette noe man sier bare for å være hyggelig for å "smøre" sexpartneren sin? Kommentarene har kommet ut av det blå.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: dba0d...b52

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jenter er av den kommersielle maskinen opplært til å tro man ikke er noe tess, så når man får ekte og velmente komplimenter så tror de ikke på dem.

 

Vær stolt av hvem dere er, jenter, og vis den mentale fingeren til photoshopp-guttene som gjør dere usikre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jenter er av den kommersielle maskinen opplært til å tro man ikke er noe tess, så når man får ekte og velmente komplimenter så tror de ikke på dem.

 

Vær stolt av hvem dere er, jenter, og vis den mentale fingeren til photoshopp-guttene som gjør dere usikre.

 

Lol, nei.

 

Gutter juger mye. Det er derfor viktig å være skeptisk ;)

 

 

 

TS;

 

Jeg gir veldig sjeldent ut komplimenter til sexpartnere. Og gutter generelt. Fordi det ikke er så mye å gi dem.

MEN, jeg har fint "faket" mange, mange ganger når i ett forhold, for å ikke såre følelsene hans.

"Ja, det var bra", "Ja, jeg kom". Osv.

 

Men så var det en gang når jeg hadde mitt livs beste knull. Og det sa jeg til han rett etterpå ;) Vet ikke helt om han trodde på meg eller ikke, men dæven... I sure did mean it!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting er å go et kompliment på utseende på kroppen - men å si at det er verdens peneste hadde ikke jeg trodd på ihvertfall.

 

Men at du kan være god til å kysse, eller har fantastiske lår, eller en rompe som er så flott at dersom du hadde stilt den opp foran meg og bøyd deg fremover - så hadde jeg kjørt deg så hardt og dypt at du måtte vært Kong Arthur for å dra meg ut igjen - det er noe annet.

 

Beste "komplimentet" jeg har fått - var den gangen hun ene så at tærne mine faktisk beveget seg når hun gjorde noe jeg likte. Selve komplimentet lå i at hun faktisk var oppmerksom nok til å se på hvordan jeg reagerte for å se om jeg likte det eller ikke. Ble litt flau der og da - men hun visste ihvertfall hvordan hun skulle lese kroppspråket mitt! (PS: Hun krøllet tærne når det var best - og spredde dem rett før - og strakk leggene heeelt ut når hun kom) Oppmerksomhet er det beste komplimentet du kan gi i min bok - da viser du at du er "med" og ikke bare skal ligge der å få.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lyver ikke. Om jeg synes dama har ei flott rumpe, så sier jeg gjerne det, men da sier jeg noe sånt som "du her ei skikkelig flott rumpe, jeg synes det er skikkelig digg å ta på den", ikke noe sånt som "du har verdens flotteste rumpe". Om samme dama har andre kroppsdeler som ikke ser såå bra ut lar jeg heller vær å si noe om det. Jeg mener, komplementer blir litt bortkasta om det ikke kan festes lit til dem, så da holder jeg meg til å si hva jeg synes, såpass at det faktisk går an å tro på det jeg sier :)

Lenke til kommentar

Var vel mer sånn "herregud, den rumpa di er så sinnssykt digg. Tror seriøst du har den fineste rumpa av alle jeg har vært sammen med. Men så har jeg vel heller ikke vært med noen som trener så mye som deg heller..".

 

Så akkurat den kommentaren fester jeg faktisk min lit til. Jeg vet at menn er svak for rumpa mi.

 

Det jeg synes er litt rart er kommentarene om at jeg er flink til å kysse. Jeg har faktisk fått det fra flere menn opp igjennom tidene. Jeg blir like satt ut hver gang. Er vel ikke så veldig hokuspokus å kline?

 

I går fikk jeg forresten kommentar på at jeg gikk så fint. Da ble jeg også veldig satt ut. Joda, så neida så... jeg setter nå en fot foran den andre...

 

Menn er rare :) men for all del, hyggelig med komplimenter så lenge de virker ekte.

 

Anonymous poster hash: 8c724...0a5

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...