Gå til innhold

Flere google-telefoner?


Gjest

Anbefalte innlegg

God dag,

 

Jeg har vært veldig glad i min Nexus 5, men den ble ødelagt (om du lurer ble den mistet på en stein for å deretter synke med meg i en kano.)

 

Jeg ser fram til Android L og ønsker å ha det. Men jeg venter fordi jeg er usikker hvilken telefon jeg bør ha det på.

 

Burde jeg anskaffe en ny Nexus 5 eller vente på en eventuell ny modell som er enda mer tilpasset det nye Android? Kommer det flere Google-telefoner?

 

Om ikke, hva bør jeg så gjøre, hvilken modell kan kjøre det nye Android best?

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du har en (skal ha ny) Nexus 5 ville jeg vente da :

ART, an optional runtime inAndroid KitKat, has now been made the standard for Android L and works with ARM, x86 and MIPS platforms and runs twice as fast as the Dalvik runtime that is found on previous Android iterations.

( http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/android-5-0-key-lime-pie-release-date-news-and-rumours-1091500 )

Mao mye raskere med samme hardware.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Men jeg brukte jo Art på Nexus 5. Og hvorfor bør jeg vente med en ny Nexus 5 til etter slipp, får man det ikke gjennom oppdatering, dvs. kommer det nye Nexus 5er? Jeg er nysgjerrig på den optimale telefonen å bruke det på. Om det er Nexus 5 vil jeg gjerne bruke den.

Lenke til kommentar

Art versjonen som en kan prøve nå under utvikleralternativer er bare en beta versjon. Den som kommer med L oppdateringen er fullstendig og vil fungere mye bedre.

 

Hvilken telefon som kommer til å bli den optimale å bruke android L på er jeg usikker på. Nexus 5 kommer hvertfall til å bli den første som du kan prøve Android L på, sett bort ifra sin egen oppfølger. Jeg tror det kommer en ny nexus telefon basert på dette:

 

http://www.xda-developers.com/android/google-nexus-line-not-going-anywhere-will-live-alongside-android-silver/

Lenke til kommentar

Men jeg brukte jo Art på Nexus 5. Og hvorfor bør jeg vente med en ny Nexus 5 til etter slipp, får man det ikke gjennom oppdatering, dvs. kommer det nye Nexus 5er? Jeg er nysgjerrig på den optimale telefonen å bruke det på. Om det er Nexus 5 vil jeg gjerne bruke den.

Poenget er at dette chipset/gpu/cpu jaget for å få ytelse av android (noe project butter ikke klarte helt til fulle) i senere tid har lite med hvor høyt specet flaggship android telefonene er.

Se bare på hvor glatt ting flyter i menyer og browsere på f.eks WP 8.1 med snapdragon 400.

Nexus 5 er fremdeles en høyt ytende enhet , og med L må det bare bli mye bedre om lovnadene holder.

Ikke lugging i menyer eller små hakk i browsingen (irriterer meg til stadighet).

Så jeg ser ikke noe problem med et gjen kjøp av N5 bortsett kanskje at man bør gå for modellen med 32gb som er litt vanskelig å få fatt i.

Men når det er sagt, det er fremdeles noe nytt rundt neste sving.

 

Om bortfallet av dalvik og erstatningen med ANT inkl 64bit støtte.

new way of putting the platform together when you're using the phone makes everything slicker, faster and more efficient.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...