Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Hva tenker dere om uerfarne gutter?


Anbefalte innlegg

Jenter: Hva tenker dere om dere møter en gutt som ikke har noe erfaring med forhold, flørting, i sengen, osv?

 

-

 

Jeg er en gutt på 25 år som aldri har vært i et forhold, og som har store deler av mitt liv vært en av de mer sjenerte og tilbaketrukne. Jeg brukte store deler av min tid som tenåring for meg selv og på dataspill. Med dette ble jeg veldig reservert og fikk aldri/lite erfaring i forhold til jenter og det å være ute på "markedet" (flørting, sjekking, forhold, sengekos etc).

 

Nå derimot, er jeg en veldig sosial person som foretrekker selskap av andre fremfor å tilbringe tiden min alene. Jeg er en generelt enkel person å snakke med, bryr meg om utseende mitt og har en interessant jobb. Møter nå mye nye folk, men har fremdeles lite fremgang med jenter. Jeg kan bli god venn med jenter, men lenger enn det kommer jeg ikke.

 

Jeg er veldig redd for hva folk syntes om at jeg aldri har hatt kjæreste, vært i et romantisk forhold , eller har noe spesiell seksuell erfaring. Noe som gjør at mine forhold med jenter kun blir venne-forhold, ofte basert på humor og interesser. Tar jeg steget videre er jeg redd for min dårlige selvtillit med forhold skremmer dem bort.

 

-

 

Derfor spør jeg her nå. Er det helt tullete av meg å tenke at jenter helst ønsker at gutter skal ha mest mulig erfaring? Er det positivt eller negativt at jeg ikke har hatt sex på 4 år (og ikke med flere jenter)?

 

 

PS. Jeg er helt ny på forumene her. Håper spørsmålene og situasjonen er forståelig nok.



Anonymous poster hash: a9609...cf4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Kan ikke svare på det du spør om, men jeg vil stille deg noen spørsmål. Hvorfor kommer du ikke lengre enn å være en venn? Mener du at det er på grunn av et bevist valg du gjør om å ikke gå videre, at det ikke går videre?

 

 

Det er åpenbart, men du får selvfølgelig ikke mer erfaring med jenter/damer om du ikke går videre.

Lenke til kommentar

Hadde jeg forelsket meg i deg, så hadde det ikke stoppet meg at du ikke hadde hatt sex på 4 år. Men jeg må innrømme at jeg synes det er leeenge, og at hvis en gutt hadde sagt at han ikke hadde hatt sex på så lenge så hadde jeg tenkt at han ikke kan være spesielt glad i sex.

 

At du er uerfaren trenger ikke nødvendigvis bety at du er dårlig i sengen. Eksen min var jomfru første gangen vi hadde sex, og han var mer enn godkjent i sengen.

 

Anonymous poster hash: 5f49f...c8e

Lenke til kommentar

Kan ikke svare på det du spør om, men jeg vil stille deg noen spørsmål. Hvorfor kommer du ikke lengre enn å være en venn? Mener du at det er på grunn av et bevist valg du gjør om å ikke gå videre, at det ikke går videre?

 

 

Det er åpenbart, men du får selvfølgelig ikke mer erfaring med jenter/damer om du ikke går videre.

Det er ikke et bevist valg jeg tar, men heller noe jeg selv har innsett i senere tid. Det går kanskje mer på den tanken "hva har jeg å tilby denne personen?". Dette er heller ikke en klar og enkel tanke som oppstår når jeg møter noen, men heller en av flere tanker oppi et allerede nervøst hode.

 

Med de jentene (som jeg virkelig liker) som jeg blir gode venner med, blir som regel såpass gode vennskap at når jeg innser jeg gjerne kunne ønsket meg noe mer så blir jeg for redd for å miste dette vennskapet. For hvorfor skulle dem ønske noe mer med noen som allerede har gitt det de har å by på?

 

Anonymous poster hash: a9609...cf4

Lenke til kommentar

For meg, så er det veeeldig tiltrekkende med en gutt/mann som ikke er særskilt "horete" av seg selv. Viktig for meg at vedkommende ikke "gir seg selv" til hvem og hva som helst, men heller er selektiv og setter følelser og interesse høyt fremme når det kommer til hvem de faktisk velger å dele seng med. (Dette både for min egen interesse for vedkommende, og også eventuelle kjønnssykdommer ;) Også er det greit at ikke venninneflokken min allerede har "tatt seg en tur" på karen før ;) )

VIT også at, du trenger ikke å ha mye erfaring for å være god i senga.
Du kan ha masse "erfaring" uten å kunne gi enkelte damer noen som helst nytelse i det hele tatt. Noen trenger også mer "erfaring" enn andre, det samme gjelder f.eks folk som kan danse vs folk som ikke kan det.

Jeg snakker av erfaring ;) Menn som vet å bevege på kroppen sin, er som regel veldig gode i senga.
Men som sagt, det er individuelt, og det gjelder å ha en god kjemi, lidenskap og en sterk tiltrekning til vedkommende man vil kose seg med ;)

Når det derimot kommer til forhold, så vil de fleste kvinner sette pris på at man har erfaring, eller nogen lunde erfaring innenfor dette, da forhold fort kan bli seriøst, så vil kvinnen gjerne se at du vet hvordan dette fungerer, og ikke får f.eks "kalde føtter" , eller kan syntes det virker overveldende og heller foretrekke det du er vant til . (singellivet)


Men som sagt, nei, det er ikke negativt at du ikke har hatt sex på 4 år ;)
(kanskje for de jentene som bare er ute på byen for ett ligg, men ikke for de som ønsker noe mer seriøst ;) )

Lenke til kommentar

 

Jeg liker ikke horete gutter. Så det er bare positivt! :) Du trenger ikke å være redd for at kvinner ikke liker det. Det er likt for kvinner og menn. De fleste foretrekker de med mindre sexpartnere :) Erfaring kommer raskt.

 

Anonymous poster hash: ef764...b94

Kommer an på alderen.

Jeg har kommet dithen at jeg ikke orker å lære opp gutter i senga.

 

Anonymous poster hash: 5f49f...c8e

Lenke til kommentar

Min erfaring er at gutter som har hatt mange partnere og mange one night stands tror de er faktastiske i senga, noen ganger har gutter med en mindre erfaring en fordel med at de ikke har lagt seg til dårlige vaner, er åpne for å lære og prøver hardere :)

 

For min del hadde det bare vært positivt, å tro meg, mange jenter vil like at du ikke har hatt sex med andre på lenge!

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Om jenta er ute etter en "one-night-stand" på en lørsdagskveld elns, så er det jo negativt. Men om du er en ekte mann og prøver å vinne hjertet til en jente før du tar henne til sengs, så har dette ingenting å si.
Et dårlig sexliv er jo ikke bra, men å være i ett forhold er den beste måten å bli bedre og mer selvsikker i senga :)

Pluss, om jenta vil ligge med deg uten at hun er "forelska" elns, så har hun nok ikke noen standard for selvrespekt du kan fornærme uansett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om jenta er ute etter en "one-night-stand" på en lørsdagskveld elns, så er det jo negativt. Men om du er en ekte mann og prøver å vinne hjertet til en jente før du tar henne til sengs, så har dette ingenting å si.

Et dårlig sexliv er jo ikke bra, men å være i ett forhold er den beste måten å bli bedre og mer selvsikker i senga :)

 

Pluss, om jenta vil ligge med deg uten at hun er "forelska" elns, så har hun nok ikke noen standard for selvrespekt du kan fornærme uansett :)

Høres fornuftlig ut. Jeg er heller typen som ønsker en jente som jeg virkelig liker og som jeg kan dele følelser og opplevelser med. Dessuten så syntes jeg det å starte et vennskap/forhold med sex er mer awkward enn noe ekte.

 

Jeg trenger bare å legge dette med lite erfaring bak meg og heller fokusere på hvordan jeg skal tre frem for jenter jeg liker. Ikke minst unngå vennefella.

 

Takk for tilbakemeldinger og tips!

 

 

Anonymous poster hash: a9609...cf4

Endret av Dysfunctional
Trippelpost
Lenke til kommentar

 

Om jenta er ute etter en "one-night-stand" på en lørsdagskveld elns, så er det jo negativt. Men om du er en ekte mann og prøver å vinne hjertet til en jente før du tar henne til sengs, så har dette ingenting å si.

Et dårlig sexliv er jo ikke bra, men å være i ett forhold er den beste måten å bli bedre og mer selvsikker i senga :)

 

Pluss, om jenta vil ligge med deg uten at hun er "forelska" elns, så har hun nok ikke noen standard for selvrespekt du kan fornærme uansett :)

Høres fornuftlig ut. Jeg er heller typen som ønsker en jente som jeg virkelig liker og som jeg kan dele følelser og opplevelser med. Dessuten så syntes jeg det å starte et vennskap/forhold med sex er mer awkward enn noe ekte.

 

Jeg trenger bare å legge dette med lite erfaring bak meg og heller fokusere på hvordan jeg skal tre frem for jenter jeg liker. Ikke minst unngå vennefella.

 

Takk for tilbakemeldinger og tips!

 

 

Anonymous poster hash: a9609...cf4

 

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

En mann tilegner seg mye mer erfaring ved å være i faste forhold med få jenter enn fra "one night stands" med mange forskjellige jenter. Det virker som det er enten eller for dere, men det går an å være erfaren uten å være "horete".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En mann tilegner seg mye mer erfaring ved å være i faste forhold med få jenter enn fra "one night stands" med mange forskjellige jenter. Det virker som det er enten eller for dere, men det går an å være erfaren uten å være "horete".

 

For meg er det ikke enten eller, jeg regner faktisk med at man er relativt erfaren hvis man har hatt lange forhold bak seg. Men allikevel foretrekker jeg noen som har lite erfaring, dvs at de verken har hatt masse ONS eller hatt lange forhold bak seg. Det handler lite om "horeri".

Lenke til kommentar

 

For meg er det ikke enten eller, jeg regner faktisk med at man er relativt erfaren hvis man har hatt lange forhold bak seg. Men allikevel foretrekker jeg noen som har lite erfaring, dvs at de verken har hatt masse ONS eller hatt lange forhold bak seg. Det handler lite om "horeri".

 

 

Dårlig med jomfruer i slutten av tyveårene :)

Lenke til kommentar

 

 

En mann tilegner seg mye mer erfaring ved å være i faste forhold med få jenter enn fra "one night stands" med mange forskjellige jenter. Det virker som det er enten eller for dere, men det går an å være erfaren uten å være "horete".

For meg er det ikke enten eller, jeg regner faktisk med at man er relativt erfaren hvis man har hatt lange forhold bak seg. Men allikevel foretrekker jeg noen som har lite erfaring, dvs at de verken har hatt masse ONS eller hatt lange forhold bak seg. Det handler lite om "horeri".

Kan jeg spørre om hvorfor? Jeg er stikk motsatt. Synes det er veldig greit om mannen har hatt lengre forhold så og bodd sammen med noen, så han er ferdig "innkjørt" og vet hvordan det er å være i et forhold.

Lenke til kommentar

 

Kan jeg spørre om hvorfor? Jeg er stikk motsatt. Synes det er veldig greit om mannen har hatt lengre forhold så og bodd sammen med noen, så han er ferdig "innkjørt" og vet hvordan det er å være i et forhold.

 

 

Fordi jeg foretrekker en som ikke har massevis av fortid med andre jenter. Jeg har selv kun vært sammen med en tidligere, akkurat som min samboer, og føler derfor vi stiller likt ift erfaring. Og desto færre ekser å forholde seg til desto enklere er det slik jeg ser det. I tillegg synes jeg det er fint at vi kan heller lære noe sammen framfor at han skal være "innkjørt" og "ferdig opplært".

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...