Gå til innhold

Jetcarrier leveringstid

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)
Jeg bestilte telefon som kommer til jetcarrier torsdag eller fredag. Noen som aner hvor lang tid det kan ta å få den til Møre og Romsdal? Drar på ferie 30.07 , så ser vel litt dårlig ut å få den Før det ;)

Edit: FLYfrakt

Endret av Tryminator
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakker som er på terminalen i NJ før torsdag/fredag blir med flyet over helgen, og da er den i Norge rett over helgen. Jeg pleier å få pakker levert på tirsdager fra de.

Skrevet

Pakker som er på terminalen i NJ før torsdag/fredag blir med flyet over helgen, og da er den i Norge rett over helgen. Jeg pleier å få pakker levert på tirsdager fra de.

Hvor bor du da? (Har det noe å si?)
Skrevet

Du må nesten spør jetcarrier.

Fikk en pakke fra de for en stund siden og mener den ble videresendt til meg som vanlig post den gangen ihvertfall. Dvs tida etter den kom til oslo var vanlig tid fra oslo til der du bor med posten.

Skrevet

Hvor bor du da? (Har det noe å si?)

Sarpsborg. Det har nok litt å si om du bor på Finnmarksvidda eller i Oslo, men stort sett er nok de fleste pakker på plass innen tirsdag/onsdag om det ikke har skjedd noen forsinkelser underveis.

Skrevet

Jepp, tirsdag eller onsdag. Nå vet jeg ikke hvor TS bor, men hvis du drar etter postgang onsdag får du den definitivt, mens hvis du drar tidlig onsdag har du en fair sjanse til å få den på tirsdag.

Skrevet

De svarer ikke på sånne spørsmål. Akkurat som man ikke spør posten når pakken man sender kommer frem - de tør ikke si noe fordi kunden vil tolke det som en garanti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...